Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: na update skype, werkt skype niet meer  (gelezen 1400 keer)

Offline lonn.

  • Lid
na update skype, werkt skype niet meer
« Gepost op: 2013/04/07, 20:24:03 »
Hallo iedereen,

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen..
Mijn Skype doet het niet meer na een update.
Ik heb het al helemaal verwijderd en opnieuw opgestart, maar ook dat helpt niet

Als ik het opnieuw download.. dan staat er..... "an error occupied while applying security settings. Users is not a valid user or group. This could be a problem with the package, or a problem connecting to a domain controller on the network. Check your network connection and click retry, or cancel to end the install".

Skype start dan nog wel op.. maar dan komt er een andere pop-up en daarin staat... "er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is."

ik hoop dat iemand mij helpen kan..

Groetjes lonneke

Offline Mikkel

  • Lid
Re: na update skype, werkt skype niet meer
« Reactie #1 Gepost op: 2013/04/07, 20:55:54 »
Even voor de duidelijkheid, welk besturingssysteem gebruik je? Dit is een Ubuntu-forum, maar uit je bericht maak ik niet helemaal op of je het hebt over Ubuntu of Windows. ;)

Re: na update skype, werkt skype niet meer
« Reactie #2 Gepost op: 2013/04/07, 21:00:58 »
Even voor de duidelijkheid, welk besturingssysteem gebruik je? Dit is een Ubuntu-forum, maar uit je bericht maak ik niet helemaal op of je het hebt over Ubuntu of Windows. ;)

Ik neem aan Windows want Skype heeft recentelijk geen update gehad op Linux en juist wel op Windows.

Offline lonn.

  • Lid
Re: na update skype, werkt skype niet meer
« Reactie #3 Gepost op: 2013/04/08, 09:31:24 »
O het is inderdaad windows.

Ik dacht dat dit een gewone forum was.. excuus

Offline Mikkel

  • Lid
Re: na update skype, werkt skype niet meer
« Reactie #4 Gepost op: 2013/04/08, 14:25:58 »
Ik dacht dat dit een gewone forum was.. excuus

Geeft niet, hoor. ;) Alhoewel hier toch ook gewone  =D mensen rondlopen die je vraag waarschijnlijk wel kunnen beantwoorden omdat ze naast Ubuntu ook Windows gebruiken, is het misschien logischer je vraag op een gewoon =D Windows-forum te stellen.