Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: spore online onder cedega  (gelezen 1687 keer)

Offline ohjajoh

  • Lid
spore online onder cedega
« Gepost op: 2008/10/04, 01:45:50 »
Heeft iemand enig idee of dat uberhaupt kan? Bij mij wordt m'n EA-account geweigerd terwijl dat via de site wel kan. Heb me suf gegoogeld maar niets gevonden of het wel of niet ondersteund wordt. Voor de rest werkt het allemaal erg goed, eindelijk eens een vooral grappig spel met alle toeters en bellen.

Dwarrel

  • Gast
spore online onder cedega
« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/04, 03:00:26 »
Ik heb hem prima werkend onder wine, er zitten een paar klein foutjes bij het laden van sommige planeten waardoor je soms even overnieuw moet laden. Maar het is (voor mij) 100% speelbaar.

http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=13652

spore online onder cedega
« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/27, 00:39:56 »
hey, ik zit echt vast...
ik heb spore gedownd, de iso weten te mounten (net uitgevonden dat dat kon :P)(ja ik ben een n00b), weten te installeren in wine, ging makkelijk, maar nu gaat ie miepen. er is een probleem met de licentieserver, bla.
nu las ik al ergens dat ie het onder wine 1.1.4 iig doet, dus was ik net al bij winehq om de nieuwste versie van wine te halen (ik heb nu nog 1.0), maar dat lukt me voor geen fuck!

*zucht*

kan er iemand helpen? iemand?and?and?nd?nd?d?d? (<-- crappy echo:P)

Dwarrel

  • Gast
spore online onder cedega
« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/27, 01:08:56 »
Als je hem alleen illegaal hebt dan is het nogal duidelijk waarom online niet werkt.

spore online onder cedega
« Reactie #4 Gepost op: 2008/10/27, 01:13:33 »
is met crack...
maar hij start de game uberhaupt niet, hij zegt gelijk dat er een probleem is met de licentieserver, en dat ik moet zorgen dat er interwebzverbinding is, en dat ik het over een paar minuten nog eens moet proberen. ik heb de crack tijdens de installatie al succesvol gebruikt, maar de game werkt dus niet. ik denk dus persoonlijk dat dat komt omdat ik niet de goeie wine heb, maar ik kan geen nieuwere installeren :S

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
spore online onder cedega
« Reactie #5 Gepost op: 2008/10/27, 07:44:06 »
Met een illegaal spel aan het werk krijgen gaan we je niet helpen. Koop het origineel maar, en kom dan terug.