Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Poll

Welke  browser gebruikt U?

firefox
62 (43.4%)
Chrome
22 (15.4%)
Chromium
27 (18.9%)
Opera
13 (9.1%)
Qupzilla
9 (6.3%)
Epihany
6 (4.2%)
Midori
1 (0.7%)
Seamonkey
0 (0%)
Arora
0 (0%)
Conkerer
0 (0%)
Dooble
0 (0%)
Overig
3 (2.1%)

Totaal aantal stemmen: 81

Auteur Topic: Welke browser gebruikt U  (gelezen 10728 keer)

Re: Welke browser gebruikt U
« Reactie #50 Gepost op: 2012/03/10, 11:02:01 »
Ik lees hier dat er mensen QupZilla gebruiken.
Waar kan ik dit vinden? Softwarecentrum geprobeerd en Synaptic maar kan ze er niet in terug vinden.
Linux Mint 18.3  Xfce

Re: Welke browser gebruikt U
« Reactie #51 Gepost op: 2012/03/10, 11:03:37 »
Ik lees hier dat er mensen QupZilla gebruiken.
Waar kan ik dit vinden? Softwarecentrum geprobeerd en Synaptic maar kan ze er niet in terug vinden.

Helaas heeft Ubuntu hem nog steeds niet in het Softwarecentrum opgenomen, maar je kunt hem hier downloaden: http://www.qupzilla.com/download#download

Re: Welke browser gebruikt U
« Reactie #52 Gepost op: 2012/03/10, 11:12:11 »
Helaas heeft Ubuntu hem nog steeds niet in het Softwarecentrum opgenomen, maar je kunt hem hier downloaden: http://www.qupzilla.com/download#download
Bedankt voor de tip Vistaus!
Linux Mint 18.3  Xfce

Re: Welke browser gebruikt U
« Reactie #53 Gepost op: 2012/03/10, 11:32:09 »
Graag gedaan! :)

Re: Welke browser gebruikt U
« Reactie #54 Gepost op: 2012/03/10, 11:48:39 »
Ik heb de indruk dat die QupZilla de pagina's veel vlugger inlaadt dan bijvoorbeeld FF. klopt dit?
Krijg je automatisch melding als er een update is van die browser of moet ik dat ergens instellen?
Linux Mint 18.3  Xfce

Re: Welke browser gebruikt U
« Reactie #55 Gepost op: 2012/03/10, 13:34:27 »
Ja, QupZilla is behoorlijk wat sneller dan FF. En als je gewoon de officiele pakketbron hebt toegevoegd van de pagina waar ik naar linkte, dan krijg je gewoon updates via de Update Manager van Ubuntu :)

Re: Welke browser gebruikt U
« Reactie #56 Gepost op: 2012/03/10, 13:40:51 »
Over het algemeen Firefox, alhoewel ik die steeds vaker op "grijs" zie gaan, irritant. Af en toe Opera en Epiphany.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline BorisM

  • Lid
    • http://www.brandeveen-motoriek.com
Re: Welke browser gebruikt U
« Reactie #57 Gepost op: 2012/03/10, 13:52:53 »
Ja, QupZilla is behoorlijk wat sneller dan FF. En als je gewoon de officiele pakketbron hebt toegevoegd van de pagina waar ik naar linkte, dan krijg je gewoon updates via de Update Manager van Ubuntu :)

Heb je m ook al in 12.04 uitgeprobeerd? Zou mooi zijn als ie het in  de 12.04 Xuby  zou doen
Alles komt goed, je weet echter nooit wanneer..

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Welke browser gebruikt U
« Reactie #58 Gepost op: 2012/03/10, 13:57:20 »
Er is al redelijk wat over Qupzilla gesproken op het forum, kijk maar: http://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=search2&search=qupzilla

Ik stel dan ook voor dat je die draadjes eens doorneemt, en als je dan nog verdere vragen hebt dat je die stelt in die topics, of dat je een nieuwe opent. Zo kan dit topic doorgaan als algemeen topic over browsers en wordt het geen support-topic voor enkele specifieke browsers :)

Re: Welke browser gebruikt U
« Reactie #59 Gepost op: 2012/03/10, 14:14:15 »
Er is al redelijk wat over Qupzilla gesproken op het forum, kijk maar: http://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=search2&search=qupzilla

Ik stel dan ook voor dat je die draadjes eens doorneemt, en als je dan nog verdere vragen hebt dat je die stelt in die topics, of dat je een nieuwe opent. Zo kan dit topic doorgaan als algemeen topic over browsers en wordt het geen support-topic voor enkele specifieke browsers :)
Zal ik doen. Bedankt voor de link!
Linux Mint 18.3  Xfce

Re: Welke browser gebruikt U
« Reactie #60 Gepost op: 2012/03/10, 14:26:22 »
Ja, QupZilla is behoorlijk wat sneller dan FF. En als je gewoon de officiele pakketbron hebt toegevoegd van de pagina waar ik naar linkte, dan krijg je gewoon updates via de Update Manager van Ubuntu :)

Heb je m ook al in 12.04 uitgeprobeerd? Zou mooi zijn als ie het in  de 12.04 Xuby  zou doen

Doet het prima hier in 12.04 :) Maar ik compileer hem, dat is het verschil. Maar als je 64-bit hebt kan ik wel even een debje voor je bouwen. Reageer hier maar op in het door Johan gelinkte topic zodat we hier niet teveel offtopic gaan ;)

Offline Anonymous

  • Lid
Re: Welke browser gebruikt U
« Reactie #61 Gepost op: 2012/03/17, 13:52:28 »
Firefox as always, blijf hier toch altijd op terugkomen.

Re: Welke browser gebruikt U
« Reactie #62 Gepost op: 2012/03/17, 14:23:38 »
Momenteel Google Chrome en het bevalt me ondertussen meer dan FF. Beduidend sneller!
Linux Mint 18.3  Xfce

Offline Wout55

  • Lid
Re: Welke browser gebruikt U
« Reactie #63 Gepost op: 2012/03/17, 17:30:23 »
Gebruik meestal Firefox en op de windowsmachines op mijn werk na het NU.nl debacle toch maar no script geïnstalleerd.  ^-^ Prompt deden mijn eigen applicaties het niet meer maar dat was vlug verholpen.  8-) Toevallig was ik buiten op het gewraakte tijdstip en download ik nooit zomaar iets omdat een idioot dat roept, maar toch.  :(