Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)  (gelezen 61528 keer)

Offline glupper68

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #25 Gepost op: 2007/09/18, 09:41:39 »
Ik ben het met Ron eens dat dit forum centraal als vraagbaak moet blijven bestaan.  Het werkt super en snel!
Men kan vragen aan elkaar stellen op dit forum, via IRC of bv aMSN
Intel Pentium  Core 2 duo 2.66 ghz, geheugen 4 gig, Grafische kaart  NVidia GeForce 7050, geluid  Realtek High Definition audio, Router Linksys 54 Mbps WRT54GL wireless

Ubuntu 11.04

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #26 Gepost op: 2007/09/18, 10:02:16 »
Ik vind dit initiatief goed. Jullie mogen uiteraard dit forum gebruiken, een nieuw forum oprichten of een andere wiki gebruiken dan de officiele nederlandstalige is zinloos en leidt alleen maar tot dubbel werk en splitsing. En dat is uiteraard geen goede zaak. Neem zeker contact op met Ubuntu-nl voor de stroomlijning, Ron bijvoorbeeld als ie dat wil, het grote werk moeten jullie uiteraard zelf doen.

We zullen zien hoe jullie 't doen en als 't goed draait is het mogelijk dat jullie hier een sticky krijgen. zijn er meer regio's die zich gaan verenigen zou er zelfs een aparte subcategorie aangemaakt kunnen worden voor de Ubuntu gebruikers groepen, maar dat is lange termijn denken.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Offline Remco

  • Lid
    • http://remcovs.blogspot.com/
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #27 Gepost op: 2007/09/18, 10:20:30 »
Het was niet mijn bedoeling om een afsplitsing ofzo te maken van dit forum hoor, het was maar een idee om een soort ontmoetingspunt te maken, Dit forum valt niet te overtreffen ik heb er al heel veel geleerd.

Als het onder de vlag van dit forum kan dmv een sticky of een subcategorie is dat natuurlijk helemaal fantastisch. Nu nog op zoek naar al die zeeuwen! Meld je! Lopen we als zeeuwen ook eens ergens mee voorop!

Offline joseph

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #28 Gepost op: 2007/09/18, 10:30:53 »
Sluit mij wat inhoud betreft aan bij Bartek.

Voordelen van een forum als dit zijn legio en een eigen forum of zo'n bel-/maillijst hebben in mijn ogen meer nadelen dan voordelen.
Je beperkt namelijk de kennisvijver waarin je vist aanzienlijk bij zo'n eigen forum/lijst.
Je kan nu je vraag op een jouw geschikt moment stellen en degene die antwoord kan dat doen op een voor hem geschikt moment.
(Werk zelf onregelmatig diensten en moet er niet aan denken dat ze mij na een nachtdienst effe uit bed bellen omdat een schermresolutie oid niet helemaal werkt zoals eigenlijk zou moeten...... en jij zal dat waarschijnlijk ook niet willen omdat je waarschijnlijk een andere reactie krijgt dan je hoopte..... ).

Zie meer iets in het af en toe eens bij elkaar komen, met elkaar naar een evenement/ontmoeting gaan (zoals in Roeselare 28-10?) en evt. iets doen ten aanzien van promotie in de regio (b.v. aanwezig proberen te zijn op computerbeurzen zoals in Goes).
Daarbij zal dan best het "man/vrouw om de hoek" en soort van "mentorschap" vanzelf ontstaan.

Offline glupper68

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #29 Gepost op: 2007/09/18, 10:48:49 »
Joseph, Roeselare is op woensdag 24-10  ipv 28-10

Sluit me overigens bij je aan betreffende bellijsten. Dit forum werkt geweldig goed en snel.
Een lijst van deelenemers via bv een live-accountje bij (a)MSN werkt wel denk ik. Degene die online is kan reageren, en wel direct.  Leuk om te weten dat MS dan op deze manier meehelpt om de linux-trein nog meer vaart te geven.

Hoe zat het ook alweer: Hoge bomen vangen veel wind en vallen vanzelf in de put als de eerste schapen over de dam zijn(of zoiest)
Intel Pentium  Core 2 duo 2.66 ghz, geheugen 4 gig, Grafische kaart  NVidia GeForce 7050, geluid  Realtek High Definition audio, Router Linksys 54 Mbps WRT54GL wireless

Ubuntu 11.04

Offline joseph

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #30 Gepost op: 2007/09/18, 13:10:24 »
Oeps,

Stomme typefout, zo:Linuxbabbel West-VlaanderenUbuntu zeker weten typefout-mijnerzijds-vrij.

Offline Reno2

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #31 Gepost op: 2007/09/19, 20:07:04 »
Ok,
 Dat de mail- bel-lijst niet veel enthousiaste teweeg brengt kan ik in komen.
Denk dat ik liever ook niet elke nacht door iemand uit mijn bed gebeld zou worden.  
 Mijn ervaring met Amsn, of welke vorm van chat ook is iegelijk ook niet zo geweldig, Als je bijvoorbeeld iets wil gaan organiseren. Vooral (sorry) de wat meer op leeftijd zijnde gebruiker zal dit zeker niet erg aantrekken.
 En sorry maar, een mailtje met een lees bevestiging is denk ik de beste manier om zonder al te veel extra werk te weten; wie er op de hoogte is van eventuele acties/ontwikkelingen/of andere belangrijke door te geven informatie.
 Vandaag...?? Erger nog (gisteren) bijvoorbeeld, Hebben er hier maar 5 personen van gedachten gewisseld. Er hebben er vast wel meer gekeken maar, ??? En vandaag??  Of zit iedereen nu al via MSN? :)

 Een leden lijst lijkt mij onmisbaar (natuurlijk moet hier zorgvuldig mee worden om gegaan).  En misbruik worden bestraft!
If you talk with the animals, they will talk with you, and you will know each other.If you don't talk to them, you will not know them, and what you do not know, you will fear. What one fears, one destroys.

Offline Remco

  • Lid
    • http://remcovs.blogspot.com/
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #32 Gepost op: 2007/09/20, 01:38:57 »
Ik hoop dat ik het fout heb maar misschien zijn er maar weinig zeeuwse ubuntu gebruikers aanwezig op het forum?

@ linusbtu: wat is meer op leeftijd? moet niet uitmaken toch!

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #33 Gepost op: 2007/09/20, 08:12:22 »
Wanneer je niets hebt toe te voegen, hoef  je ook niet te schrijven.
Er zullen gerust wel meerdere lezers zijn geweest.
Wel vreemd, niemand bij mij in de buurt :lol:
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline Reno2

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #34 Gepost op: 2007/09/20, 09:08:11 »
Hallo,
 rempx,
 In deze context is het  zeker moeilijk te zeggen wanneer je "op leeftijd" bent. Misschien ik zelf wel. 34 jaar oud. (heeft lang geduurd voor  dat ik  MSN op mijn computer zette.) En verwijder het het liefst weer.
  Maar laat ik zeggen (gemiddelde) 50/55 + ers hebben het  vaak al moeilijk achter een computer te kruipen (als men dat nog nooit eerder gedaan heeft). Echter natuurlijk zijn er ook die dat wel als een uitdaging zien (zoals mijn moeder).  Echter begin bij haar niet over Chatten(MSN).
 "Dat is toch dat waar de jeugd zo verslaaft aan is?"
 Krijg ik dan meteen
 Begrijp mij niet verkeerd, degene die wel graag via (a)MSN contact zouden willen leggen m.b.t. het ULGZ kan en/of wil ik het niet gaan verbieden maar, ik ben bang dat daar dan ook mensen naast de boot zouden kunnen vallen.
If you talk with the animals, they will talk with you, and you will know each other.If you don't talk to them, you will not know them, and what you do not know, you will fear. What one fears, one destroys.

Offline Remco

  • Lid
    • http://remcovs.blogspot.com/
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #35 Gepost op: 2007/09/21, 01:36:05 »
@ Linusbtu,

Ik vind "op leeftijd" niet zo van toepassing voor iemand van 34 jaar.  En dat heeft al helemaal niets te maken of je MSN gebruikt. Ik ben 37 en dus al véél ouder dan jij...... :-)

Ik vind dat als je hier op het forum rondhangt en dus met Ubuntu aan de slag bent of er minimaal in geïntresseerd bent dat je open staat voor veranderingen en/of alternatieven wbt computers/software. Dan maakt leeftijd niets uit. Ik lees hier berichten van mensen van 14 jaar oud en 50+ jong en vind het fantastisch.

Maarre even on topic; ken jij veel zeeuwen die Ubuntu of een andere Linuxdistro gebruiken? Het zou leuk zijn als de ULGZ van de grond komt.

Groeten Remco

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #36 Gepost op: 2007/09/21, 06:03:37 »
Citaat van: rempx
Maarre even on topic; ken jij veel zeeuwen die Ubuntu of een andere Linuxdistro gebruiken? Het zou leuk zijn als de ULGZ van de grond komt.
Grote vraag: Wie trekt zijn stoute schoenen aan en organiseert een Linuxbabbel zoals in Roeselare?

http://forum.ubuntu-nl.org/topic/14042
http://users.pandora.be/wybo/linuxbabbel/
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #37 Gepost op: 2007/09/21, 06:42:42 »
Citaat van: Linusbtu
Hallo,
 rempx,
 In deze context is het  zeker moeilijk te zeggen wanneer je "op leeftijd" bent. Misschien ik zelf wel. 34 jaar oud. (heeft lang geduurd voor  dat ik  MSN op mijn computer zette.) En verwijder het het liefst weer.
  Maar laat ik zeggen (gemiddelde) 50/55 + ers hebben het  vaak al moeilijk achter een computer te kruipen (als men dat nog nooit eerder gedaan heeft). Echter natuurlijk zijn er ook die dat wel als een uitdaging zien (zoals mijn moeder).  Echter begin bij haar niet over Chatten(MSN).
 "Dat is toch dat waar de jeugd zo verslaaft aan is?"
 Krijg ik dan meteen
 Begrijp mij niet verkeerd, degene die wel graag via (a)MSN contact zouden willen leggen m.b.t. het ULGZ kan en/of wil ik het niet gaan verbieden maar, ik ben bang dat daar dan ook mensen naast de boot zouden kunnen vallen.
Yep, ben er bijna 60, en ik draai nog goed mee hoor... Heb ongeveer 8 of meer verschillende Linuxen en allen geprobeert, draai op de Mac en zelf Microsoft installen doet me niks, doch wat duurt dit lang....
Tussen mijn tekenwerk door is dat mijn hobby, kwestie van wat hersenoefening.
En chatten met mijne Mac is no problem hoor. Doch het interesseert me niet.
Maar ik hou me bij mijn leest, lees op het Forum en wacht op de Gutsy...
Men is volgens mij maar op leeftijd als je stilvalt en niet meer leert of in een hoekje kruipt en denkt dat je afgeschreven bent.
Vriendelijke groetjes,
Freddy
Packard Bell desktop 1024MB : Ubuntu 11.04
Intel computer 512MB : Xubuntu 11.04
HP - paviljon 1024 MB : Bodhi Linux

Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #38 Gepost op: 2007/09/21, 06:44:08 »
Citaat van: bartek
Citaat van: rempx
Maarre even on topic; ken jij veel zeeuwen die Ubuntu of een andere Linuxdistro gebruiken? Het zou leuk zijn als de ULGZ van de grond komt.
Grote vraag: Wie trekt zijn stoute schoenen aan en organiseert een Linuxbabbel zoals in Roeselare?

http://forum.ubuntu-nl.org/topic/14042
http://users.pandora.be/wybo/linuxbabbel/
Ai... Goede vraag.
Packard Bell desktop 1024MB : Ubuntu 11.04
Intel computer 512MB : Xubuntu 11.04
HP - paviljon 1024 MB : Bodhi Linux

Offline Reno2

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #39 Gepost op: 2007/09/21, 09:46:16 »
Citaat van: Linusbtu
Begrijp mij niet verkeerd, degene die wel graag via (a)MSN contact zouden willen leggen m.b.t. het ULGZ kan en/of wil ik het niet gaan verbieden maar, ik ben bang dat daar dan ook mensen naast de boot zouden kunnen vallen.
Hier geef ik toch al aan dat aMSN (voor degenen die dat willen) een leuke optie is om contact te leggen.  (Echter zie ik het niet als communicatie kanaal voor het UGBZ voor eventuele bekendmakingen/ mededelingen over  activiteiten voor de leden).
 Maar hier kunnen we misschien beter op een later stadium op terug komen.

 Nog even op de vraag: “Ken jij in je omgeving veel (Linux) Ubuntu gebruikers?"   Helaas niet dus wel wat mensen die zo nu en dan eens, er mee stoeien maar, er dan (door  problemen waar ze niet uit komen) weer mee stoppen. Vaak is die uit probeer fase langere tijd geleden. En weet men nu niet wat de mogelijkheden op dit moment zijn. Hier hoop ik dus dat het ULGZ wat aan kan gaan doen.
 
 Dan nog over de schoenen. Ben nu aan het kijken of ze passen.
Ik had in gedachten om naast dit forum, eventueel ook eens een advertentie te plaatsen. (reclame) lijkt mij niet onbelangrijk. Misschien hebben onze vrienden uit België hier ervaring mee???
If you talk with the animals, they will talk with you, and you will know each other.If you don't talk to them, you will not know them, and what you do not know, you will fear. What one fears, one destroys.

Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #40 Gepost op: 2007/09/21, 12:09:09 »
Citaat van: Linusbtu
Citaat van: Linusbtu
Begrijp mij niet verkeerd, degene die wel graag via (a)MSN contact zouden willen leggen m.b.t. het ULGZ kan en/of wil ik het niet gaan verbieden maar, ik ben bang dat daar dan ook mensen naast de boot zouden kunnen vallen.
Hier geef ik toch al aan dat aMSN (voor degenen die dat willen) een leuke optie is om contact te leggen.  (Echter zie ik het niet als communicatie kanaal voor het UGBZ voor eventuele bekendmakingen/ mededelingen over  activiteiten voor de leden).
 Maar hier kunnen we misschien beter op een later stadium op terug komen.

 Nog even op de vraag: “Ken jij in je omgeving veel (Linux) Ubuntu gebruikers?"   Helaas niet dus wel wat mensen die zo nu en dan eens, er mee stoeien maar, er dan (door  problemen waar ze niet uit komen) weer mee stoppen. Vaak is die uit probeer fase langere tijd geleden. En weet men nu niet wat de mogelijkheden op dit moment zijn. Hier hoop ik dus dat het ULGZ wat aan kan gaan doen.
 
 Dan nog over de schoenen. Ben nu aan het kijken of ze passen.
Ik had in gedachten om naast dit forum, eventueel ook eens een advertentie te plaatsen. (reclame) lijkt mij niet onbelangrijk. Misschien hebben onze vrienden uit België hier ervaring mee???
In mijn nabije omgeving ken ik geen gebruikers, wel zijn er in Gent, Merlebeke... enz...
Doch Linux is hier iin deze middenstands buurt niet ZO populair denk ik, wel dat andere.
Met reklame maken, heb dit nog moeten doen als ik een Kunstvereniging had met zo'n 96 leden.
Maar dit is anders, welke reklame bedoel je ? Posters of op de website of flyers... Op mijn site doe ik het voorlopig niet meer.
Als ik het voor iemand doe dan komen er vlug anderen ook vragen om iets van hun op de site te zetten. Werk voorlopig nog steeds als beroeps-kunstenaar. Adveteren kost soms geld hoor.
En die schoenen zullen wel passen zeker, niettegenstaande dat het een serieuze uitdaging is.
Moet er me eigenlijk niet mee moeien, doch zomaar eens mijn commentaar, als het mocht natuurlijk.
Freddy
Packard Bell desktop 1024MB : Ubuntu 11.04
Intel computer 512MB : Xubuntu 11.04
HP - paviljon 1024 MB : Bodhi Linux

Offline Reno2

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #41 Gepost op: 2007/09/21, 13:13:14 »
Citaat van: Artfreddy
En die schoenen zullen wel passen zeker, niettegenstaande dat het een serieuze uitdaging is.
Moet er me eigenlijk niet mee moeien, doch zomaar eens mijn commentaar, als het mocht natuurlijk.
Freddy
De schoenen gaan wel lukken, alleen het lopen is nog oefenen. :)
 En natuurlijk mag u zich er wel mee bemoeien. Hoe meer feedback hoe beter lijkt mij.
Met reclame had ik vooral in gedachten advertentie in regionale kranten (prijs daar van is te over zien). En aan de hand van de reacties (of meteen)   Flyers/mini posters op plaatsen hangen waar, nog over de streep te trekken mensen zich kunnen op houden.
 Maar eerst maar eens een bespreking met de geïnteresseerden hier op het Forum proberen regelen.
 In afwachting,....
If you talk with the animals, they will talk with you, and you will know each other.If you don't talk to them, you will not know them, and what you do not know, you will fear. What one fears, one destroys.

Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #42 Gepost op: 2007/09/21, 13:39:43 »
Citaat van: Linusbtu
Citaat van: Artfreddy
En die schoenen zullen wel passen zeker, niettegenstaande dat het een serieuze uitdaging is.
Moet er me eigenlijk niet mee moeien, doch zomaar eens mijn commentaar, als het mocht natuurlijk.
Freddy
De schoenen gaan wel lukken, alleen het lopen is nog oefenen. :)
 En natuurlijk mag u zich er wel mee bemoeien. Hoe meer feedback hoe beter lijkt mij.
Met reclame had in vooral in gedachten advertentie in regionale kranten (prijs daar van is te over zien). En aan de hand van de reacties (of meteen)   Flyers/mini posters op plaatsen hangen waar, nog over de streep te trekken mensen zich kunnen op houden.
 Maar eerst maar eens een bespreking met de geïnteresseerden hier op het Forum proberen regelen.
 In afwachting,....
Zou wel eens interessant kunnen zijn. woon niet ver van Zeeland niet. Flyers of posters maken kan geen probleem zijn. Maar zijn er al mensen die interesse tonen ?
Flyers en posters uithangen mag hier bij ons maar op speciale geplaatste borden daarvoor ( Met toestemming )
Moet nog tot april volgend jaar volledig in de Kunst blijven. Doch vanaf dan kan ik ook meer tijd vrijmaken om eens te helpen.
No problem en voor Ubuntu graag gedaan.
Packard Bell desktop 1024MB : Ubuntu 11.04
Intel computer 512MB : Xubuntu 11.04
HP - paviljon 1024 MB : Bodhi Linux

Offline SWAT

  • Administrator
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #43 Gepost op: 2007/09/21, 14:05:01 »
Hopelijk ga ik nu niet te ver, maar een tijdje geleden hebben een paar vrienden en ikzelf een LUG (op zijn Nederlands: Linux Gebruikers Groep) opgericht ( www.zwhlug.org ) en misschien kunnen we wat dat betreft het een en ander combineren. (aangezien Zeeland ook in het Zuid-Westen ligt) Het is een goede smoes om een keer per een, twee of drie maanden uit huis te gaan en een meeting te houden. Voelen jullie hier iets voor of toch niet? Een voordeel is natuurlijk dat we meteen gebruik kunnen maken van de huidige site/forum/wiki e.d. (voorstellen zijn natuurlijk welkom)

Dit forum is gewoon centraal voor alle vragen/problemen m.b.t. Ubuntu en bijvoorbeeld het LUG forum kan dienen voor onderwerpen die betrekking hebben om de desbetreffende meetings.

P.S. Had nooit gedacht dat er hier in het Zuiden nog meer actievelingen te vinden zouden zijn (behalve r0n natuurlijk)

Offline Reno2

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #44 Gepost op: 2007/09/21, 14:10:26 »
Citaat van: Artfreddy
Maar zijn er al mensen die interesse tonen ?
Voorlopig heb ik hier in het dorpje 1 geinteresseerde, buiten het forum om.
De andere eventueel geïnteresseerden zijn de mensen waarvan je de reacties kunt lezen.
 Maar, bij iets dat onder de meesten onbekend is lijkt mij, “reclame"  haast wel verplicht.
 
 Alleen heb ik ook niet de tijd heel Zeeland (stukie) België door te lopen. Om mensen uit te leggen wat de mogelijkheden en de voor en nadelen van Ubuntu(Linux) is/zijn. En dan ook nog: “Wordt u dan meteen even lid van ULGZ ?"  Ik zie me al bezig...
If you talk with the animals, they will talk with you, and you will know each other.If you don't talk to them, you will not know them, and what you do not know, you will fear. What one fears, one destroys.

Offline Dave

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #45 Gepost op: 2007/09/21, 14:30:55 »
het begon met zeeuws vlaanderen, werd toen maar voor heel zeeland en nu voor zuid-west nederland.
Ik stel voor heel Nederland en Vlaanderen





Offline Reno2

  • Lid
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #46 Gepost op: 2007/09/21, 14:35:32 »
Citaat van: Dave
het begon met zeeuws vlaanderen, werd toen maar voor heel zeeland en nu voor zuid-west nederland.
Ik stel voor heel Nederland en Vlaanderen
Dat is goed regelt U Nederland en Vlaanderen   Op Zeeuwsvlaanderen na dan. OK?  :)
If you talk with the animals, they will talk with you, and you will know each other.If you don't talk to them, you will not know them, and what you do not know, you will fear. What one fears, one destroys.

Offline SWAT

  • Administrator
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #47 Gepost op: 2007/09/21, 14:43:50 »
Mond tot mond reclame blijft het beste. Je hoeft niet iedereen te vragen of ze lid willen worden (in real life spam? ;) )

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #48 Gepost op: 2007/09/21, 18:44:21 »
Citaat van: SWAT
misschien kunnen we wat dat betreft het een en ander combineren. (aangezien Zeeland ook in het Zuid-Westen ligt)
Dat was ook mijn gedachte, b.v.
1 bijeenkomst per maand in Bergen op Zoom,
1 week later iets richting Breda,
2 weken later in de omgeving van Goes,
3 weken later in Zeeuwsvlaanderen ..
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline SWAT

  • Administrator
Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)
« Reactie #49 Gepost op: 2007/09/22, 02:11:15 »
r0n, we zitten overduidelijk op dezelfde golflengte :) (alhoewel ik weken misschien zou vervangen door maanden, wekelijkse meetings kunnen nogal saai worden ;) )