Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Humble Indie Bundle #3 uit!!  (gelezen 5016 keer)

Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Gepost op: 2011/07/27, 02:14:32 »
Hallo jongens,

Ik kreeg vandaag opeens een mailtje dat Humble indie bundle #3 uit is. Direct maar even aangeschaft :P. Ik wist overigens helemaal niet dat Crayon Physics Deluxe nu ook voor Linux uit is. Ik had hem voor windows illigaal gedownload en gespeeld. Vond het een te gekke game. VVVV zit er overigens vaag uit.

Bron: http://www.humblebundle.com/

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #1 Gepost op: 2011/07/27, 02:18:36 »
VVVVV is er nu eindelijk native voor Linux, _O_

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #2 Gepost op: 2011/07/27, 02:24:33 »
VVVVV is er nu eindelijk native voor Linux, _O_

Was dat eerst niet dan??

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #3 Gepost op: 2011/07/27, 02:25:19 »
VVVVV is er nu eindelijk native voor Linux, _O_

Was dat eerst niet dan??
Nope. Nu ja, het is eigenlijk niet meer dan een standalone Adobe Flash-player, maar toch, geen Wine meer benodigd.

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #4 Gepost op: 2011/07/27, 10:40:11 »
Samorost en Machinarium zijn ook stand-alone Adobe Flash-spelers, maar doen het perfecto.

Ik had gisteren al gezien dat #3 uit is en ga hem kopen ook! Eindelijk heb ik eens een keer wat meer geld rond de uitgave van een Humble Indie Bundle dus ze krijgen lekker wat extra's van me :)

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #5 Gepost op: 2011/07/27, 12:09:37 »
Wat ik wel stom vindt, is dat ze het in de vakantie nu doen. Waarom niet voor de vakantie of na de vakantie?... Ik bedoel er zijn genoeg mensen op vakantie en komen er te laat achter.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #6 Gepost op: 2011/07/27, 13:08:46 »
Dit keer spreken de spellen me veel minder aan dan bij de vorige delen.

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #7 Gepost op: 2011/07/27, 14:06:42 »
Dit keer spreken de spellen me veel minder aan dan bij de vorige delen.

Kan me voorstellen.. Crayon physics deluxe is hier voor mij de enige game die mij aanspreekt, de rest vind ik maar beetje vaag.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #8 Gepost op: 2011/07/27, 14:20:30 »
Is dat spel ook een beetje te spelen met een muis? Ik heb namelijk geen tekentablet.

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #9 Gepost op: 2011/07/27, 16:12:34 »
Wat ik wel stom vindt, is dat ze het in de vakantie nu doen. Waarom niet voor de vakantie of na de vakantie?... Ik bedoel er zijn genoeg mensen op vakantie en komen er te laat achter.

LOL. Dat klinkt een beetje als Connexxion. "We rijden met een zomerdienstregeling omdat er minder mensen met de bus gaan". Inmiddels hebben ze ingezien dat dat niet waar is en daarom hebben ze hier in Almere in ieder geval vroegtijdig de zomerdienstregeling afgeschaft.
Mijn punt: dat het zomer is, wil niet zeggen dat er minder mensen zijn.

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #10 Gepost op: 2011/07/27, 17:17:12 »
Is dat spel ook een beetje te spelen met een muis? Ik heb namelijk geen tekentablet.

Ik heb even gespeeld en ik vind het opzich wel fijn om te spelen ja. Ik vind het wel jammer dat er niet zo een Installwizard is, maar dat je het gewoon moet uitpakken :(. Installwizard maakt het beetje professioneler. Denk aan games als Penumbra overture.


Wat ik wel stom vindt, is dat ze het in de vakantie nu doen. Waarom niet voor de vakantie of na de vakantie?... Ik bedoel er zijn genoeg mensen op vakantie en komen er te laat achter.

LOL. Dat klinkt een beetje als Connexxion. "We rijden met een zomerdienstregeling omdat er minder mensen met de bus gaan". Inmiddels hebben ze ingezien dat dat niet waar is en daarom hebben ze hier in Almere in ieder geval vroegtijdig de zomerdienstregeling afgeschaft.
Mijn punt: dat het zomer is, wil niet zeggen dat er minder mensen zijn.

Niet minder mensen, maar kans groter is dat mensen op vakantie gaan dan als het september is.
« Laatst bewerkt op: 2011/07/27, 17:20:24 door shinger »

Offline Luuk58

  • Lid
Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #11 Gepost op: 2011/07/27, 19:32:24 »
Ik heb het Linuxgemiddelde even fijn omlaag gehaald door één cent te betalen. (Y)

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #12 Gepost op: 2011/07/27, 21:50:12 »
Jij wil ook graag in de 'hall of shame' terechtkomen?
Als je het zo weinig waard vind, koop dan niks en download het illegaal. Door 0.01 te betalen kost het ze alleen maar geld vanwege transactiekosten ipv dat het iets oplevert.

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #13 Gepost op: 2011/07/27, 21:51:46 »
Jij wil ook graag in de 'hall of shame' terechtkomen?
Als je het zo weinig waard vind, koop dan niks en download het illegaal. Door 0.01 te betalen kost het ze alleen maar geld vanwege transactiekosten ipv dat het iets oplevert.

Alleen zijn er bijna geen illegaal te downloaden LINUX-games.
Maar verder ben ik het met je eens.

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #14 Gepost op: 2011/07/27, 22:09:12 »
Jij wil ook graag in de 'hall of shame' terechtkomen?
Als je het zo weinig waard vind, koop dan niks en download het illegaal. Door 0.01 te betalen kost het ze alleen maar geld vanwege transactiekosten ipv dat het iets oplevert.
Dan hadden ze maar een minimum aankoopbedrag moeten instellen... Als je de koper vrij laat in het bepalen van het aankoopbedrag, kun je dit verwachten natuurlijk.

Offline Luuk58

  • Lid
Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #15 Gepost op: 2011/07/27, 22:30:28 »
Jij wil ook graag in de 'hall of shame' terechtkomen?
Als je het zo weinig waard vind, koop dan niks en download het illegaal. Door 0.01 te betalen kost het ze alleen maar geld vanwege transactiekosten ipv dat het iets oplevert.
Dan hadden ze maar een minimum aankoopbedrag moeten instellen... Als je de koper vrij laat in het bepalen van het aankoopbedrag, kun je dit verwachten natuurlijk.
^ dit.

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #16 Gepost op: 2011/07/28, 04:45:42 »
Je bent natuurlijk vrij om te betalen wat je wil, maar uit goed fatsoen is het wel zo netjes pm tenminste een dollar te betalen. Het kost ze 30 cent aan transactiekosten. Dan kan je hem dus eigenlijk beter van de Piratenbaai plukken. De meeste mensen kunnen één dollar wel missen. Van mij mag je best een cent betalen, dat is je eigen keuze, maar echt netjes is het niet ;)

Ik heb deze bundel ook gekocht, voor 20 dollar. Ik heb eigenlijk alleen crayon physics en cogs echt uitgeprobeerd.
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #17 Gepost op: 2011/07/28, 12:38:05 »
@Sjoerd: Sterker nog: de dollar staat hoger dan de euro op het moment. Ik betaalde gisteren aan de Humble Indie Bundle 40 dollar en dat kwam neer op 28 euro. Dus zelfs als je 1 dollar zou geven zou het je nog niet eens 1 euro kosten.

Offline glaasje

  • Lid
Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #18 Gepost op: 2011/07/28, 15:56:35 »
ik heb die mensen direct $15 gegeven. ;)
( ik doe gewoon met iedere bundle $5 meer. :P )
sine errores, nos discere nihil.

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #19 Gepost op: 2011/07/28, 16:17:30 »
Dit is inmiddels mijn 4de bundel.

1ste - 10 dollar
2de - 20 dollar
Frostbyte - 23 euro
3de - 10 dollar

Ik ga waarschijnlijk in de toekomst standaard 15 dollar doen aangezien 10 dollar maar 7 euro was =_=! TENZIJ het games zijn dat ik zeg WOOW!

edit: Ik zat even op hun website en keek toevallig naar aantal aankopen en daarnaast keek ik naar het geld bedrag. Je ziet mensen echt 1 cent betalen.. super triest!!
« Laatst bewerkt op: 2011/07/28, 16:19:14 door shinger »

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #20 Gepost op: 2011/07/28, 20:25:00 »
@shinger: Dat is inderdaad triest. Overigens was Frozenbyte bundle nummer 2 ;)

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #21 Gepost op: 2011/07/28, 20:29:25 »
Dit is inmiddels mijn 4de bundel.

1ste - 10 dollar
2de - 20 dollar
Frostbyte - 23 euro
3de - 10 dollar

Ik ga waarschijnlijk in de toekomst standaard 15 dollar doen aangezien 10 dollar maar 7 euro was =_=! TENZIJ het games zijn dat ik zeg WOOW!

edit: Ik zat even op hun website en keek toevallig naar aantal aankopen en daarnaast keek ik naar het geld bedrag. Je ziet mensen echt 1 cent betalen.. super triest!!
Dat doe ik ook gewoon. Als ik ervoor mag betalen wat ik wil, ja dan lekker 1 cent. Beetje flauw om de mensen die dan 1 cent ervoor betalen, aan de schandpaal te nagelen. Dat zou hetzelfde zijn als een supermarkt die producten voor niets weggeeft, maar dan de mensen die dit doen op een affiche te zetten en die op te hangen.

Als je wilt voorkomen dat mensen er 1 cent voor betalen, dan stel je maar een minimumbedrag in van 5 dollar.

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #22 Gepost op: 2011/07/28, 21:11:56 »
Sommige mensen hier hebben nog nooit van etiquette gehoord, kennelijk...

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #23 Gepost op: 2011/07/28, 21:24:11 »
Sommige mensen hier hebben nog nooit van etiquette gehoord, kennelijk...
Ach, schei toch uit joh, dat slaat nergens op. Dat jij er nou 40 dollar voor over hebt, moet je zelf weten. Omdat ik er 1 cent aan uitgeef, hetgeen gewoon mogelijk is, heb ik opeens geen etiquette? Het is een onwerkelijk bedrag voor deze games, oké, maar ze staan het zelf toe.

Ik vind eerlijk gezegd nogal denigrerend dat mijn aankoop wordt bestempeld als "triest". Leuk dat jullie er zoveel voor over hebben, ik niet.

Offline Stijnen

  • Lid
Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #24 Gepost op: 2011/07/28, 21:35:49 »
Sommige mensen hier hebben nog nooit van etiquette gehoord, kennelijk...

En dat zegt iemand die zelf heeft aangegeven films, muziek en software illegaal (en legaal) te downloaden ... wat nou etiquette  :rolleyes:
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!