Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kleur keuze in Printer  (gelezen 424 keer)

Kleur keuze in Printer
« Gepost op: 2014/05/26, 19:09:41 »
Hallo,  middels dit onvolprezen forum heb ik al een tijd geleden mijn Canon MP 550 Printer aan de praat gekregen.     Deze week heb ik mijn Dualboot van Windows 7 en Ubuntu 12.04 verwijderd en Ubuntu 12.04 er alleen op terug gezet.    En dan voor de Printer  dus eerst de cnijfilter-common en daarna cnijfilter-mp550, wat ik echter nu mis, is in Afdrukbeheer de keuze om een kleur te kiezen.  In het pop-menu staat nu alleen  RGB, dus alleen kleur, de andere keuze's zijn spoorloos.    Iemand dat ook al mee gemaakt, dan lees ik dat graag, je moet toch kunnen kiezen  ??    Ik heb het geinstalleerd via het Softwarecentrum.         Vr.  gr.    Oldtimer.  :-[
Op een Puch, komt de tijd Terug.

Re: Kleur keuze in Printer
« Reactie #1 Gepost op: 2014/05/27, 19:05:38 »
Na een aantal keren de drivers en en de Printer weer opnieuw te hebben geinstalleerd, ziedaar opeens het keuze - menu om de kleur te kunnen kiezen en ook dat het papier er aan de voorkant  uit komt.   Vraag niet hoe het kan, ik begrijp er niets van, dus ik kan niemand een tip geven.      De Canon  MP  550 print en scant nu zoals het moet.   Vr.  gr.   Oldtimer.    :D
Op een Puch, komt de tijd Terug.