Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: internet  (gelezen 2914 keer)

Offline DeBaas

  • Lid
Re: internet
« Reactie #25 Gepost op: 2015/03/23, 21:44:36 »
@a.j.
Citaat
Als je XS. al niet meer kan vertrouwen als provider
Voor de overname door KPN was Xs4All in mijn ogen de beste provider met daarbij behorende fantastische en technisch superieure helpdesk. Let op het woordje "Voor"
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Offline Frank47

  • Lid
Re: internet
« Reactie #26 Gepost op: 2015/03/23, 22:22:55 »
Beste A.J.

In de loop van de jaren heb ik internet binnen gekregen via ISDN, ADSL, de coax (2 providers) en nu sinds 2 jaar glasvezel (eerst KickXL dat nu onder de paraplu van Telfort schuilt, dat weer de goedkope dochter van KPN is). En eigenlijk werd het altijd maar beter en voorspelbaarder. Waar ik echter bij Ziggo met een abonnement 40/5 Mbit meestal 30/4 mat, heb ik nu met het glasvezelabonnement 50/50 gemeten snelheden die tenminste in de buurt van de 60Mbit/s komen met uitschieters naar 70/80. Ik heb net nog even gemeten met de Ookla speedtest: 64/77 (alles natuurlijk wel bedraad). Maar ik haal wireless ook een snelheid van 40/40 via een 5GHZ modem.

Dus het advies: als het in jouw buurt ligt -->> glasvezel, anders coax. En wat XS4All betreft: kan je niet geld terugvragen voor de maanden/jaren dat je eigenlijk een ander abo kreeg dan waarvoor je betaalde?

Frank

« Laatst bewerkt op: 2015/03/23, 22:28:06 door Frank47 »

Offline a.j.

  • Lid
Re: internet
« Reactie #27 Gepost op: 2015/03/24, 09:52:37 »
Beste Frank,
Wat ik nog niet heb vermeld is,dat neem ik ze zeer kwalijk, een zakelijke mail moest ontvangen,zat te wachten en wachten,ben naar persoon/zaak
toegegaan en mail laten uitprinten,te gek voor woorden is dit geval.
Deze mail kreeg ik altijd in mailbox -in- en nu bij G-mail EN XS4ALL in spambox wel veel later.
Nu kan ik het nog Gekker vertellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik bestel een sloop afvalbak bij grote vuilverwerker ,krijg terugmelding op adres keurig en correct.
Volgende morgen  rijd vrachtwagen naar buren,achter mijn rug omgezet,ZONDER TERUGMELDING,HOE KAN DIT?( chauffeur liet nieuwe adres zien in wagen)
Ook gemeld aan XS4ALL.  geen onderzoek!Je denkt als eerste aan je eigen laptop/Ubuntu /malware /virus enz ,enz,
Maar er rijst nu wel twijfels bij XS4All,( niet de helpdesk,die willen wel)