Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Overzicht recente berichten  (gelezen 3106 keer)

nahjo

  • Gast
Overzicht recente berichten
« Gepost op: 2020/04/27, 09:07:12 »
Voor je gemoed en bloeddruk kan je een persoon tijdelijk in een negeerlijst zetten wat op zich heel goed werkt.
Maar helaas werkt de 'negeer' filter niet in het overzicht recente berichten. Ik zou het zeer op prijs stellen als de filter ook in dat overzicht gaat werken.

gr. Johan

DarkEra

  • Gast
Re: Overzicht recente berichten
« Reactie #1 Gepost op: 2020/04/27, 17:29:23 »
Goed idee maar ik denk dat er kwa forum functies niet veel meer gedaan wordt. De thumbsup emoij of uitbreiding van de smileys hebben we ook nog steeds niet gehad terwijl deze waren aangevraagd, feedback van het team is daar ook niet op gekomen. Ik zou er niet meer teveel van verwachten in ieder geval.  :)

nahjo

  • Gast
Re: Overzicht recente berichten
« Reactie #2 Gepost op: 2020/04/27, 17:53:51 »
Goed idee maar ik denk dat er kwa forum functies niet veel meer gedaan wordt. De thumbsup emoij of uitbreiding van de smileys hebben we ook nog steeds niet gehad terwijl deze waren aangevraagd, feedback van het team is daar ook niet op gekomen. Ik zou er niet meer teveel van verwachten in ieder geval.  :)
Och Maik,
als het niet kan, dan kan het niet. En als het wel kan zou het heel mooi zijn dat het gemaakt zou kunnen worden.Verder niet druk over maken  ;)

DarkEra

  • Gast
Re: Overzicht recente berichten
« Reactie #3 Gepost op: 2020/04/27, 18:08:21 »
Het kan opgezocht en nagkeken worden, misschien is er een module voor die geïnstalleert moet worden of enkel geactiveert. Maar dan moet men wel wat animo tonen en even een paar minuten tijd voor vrij maken, wat ze best zullen hebben, als je tenminste nog iets om het forum geeft.

Re: Overzicht recente berichten
« Reactie #4 Gepost op: 2020/04/28, 16:02:39 »
Je negeert deze gebruiker.

Goed idee. :thumbsup:  ^-^
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore