Teams > Forum feedback

Nieuwe moderatoren?

(1/2) > >>

Pjotr:
Het valt me op, dat er een reeks nieuwe moderatoren is aangesteld. Prima zaak, en veel succes gewenst!  :)

Maar wat ik mis, is een officiële aankondiging daarvan. Of zie ik wat over het hoofd?

asilnevs:
Volgens mij worden zulke dingen hier gemeld: http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/ubuntu-nl-updates/

siegi:
De naam van de leden groep van de moderators is blijkbaar ook veranderd in forum team.
Als ik zoek naar leden van deze groep, dan zie ik een paar namen die niet aangekondigd zijn.
zoals    Johan van Dijk, Roel1963.

En idd zoals pjotr zegt.

--- Citaat ---Prima zaak, en veel succes gewenst!  :)

--- Einde van citaat ---

heir4c:
Dat zijn 3 leden van het (oude) Board & CC forum afvaardiging. Femke en ikzelf zijn/waren daar ook lid van. Al die "board" leden kunnen/konden kiezen om tot het Forum team te behoren, en krijgen dezelfde rechten als de moderatoren, om hier in het forumonderdeel Forum te modereren en de gesprekken wat te leiden, maar tevens ook over het gehele forum. Het Board valt weg door de nieuwe openheid en nu kan iedereen meepraten en zelf onderwerpen aandragen. Daarom deze plotse vermeerdering van het aantal moderatoren. De andere leden moeten nog hun keuze maken.
Daarom ook de naamsverandering.
Vind dit persoonlijk ook beter. Moderator is meer een woord dat gebruikt word tijdens chat sessies waar alle gesprekken gevolgd worden. Op dit forum is er niet altijd iemand aanwezig die onmiddellijk in kan grijpen.

Edit: Bericht even aangepast naar aanleiding van onderstaand bericht van jolo.

jolo:

--- Citaat van: heir4c op 2010/08/04, 18:27:05 ---Al de leden kunnen kiezen om tot het Forum team te behoren, en krijgen dezelfde rechten als de moderatoren, om hier in het forumonderdeel Forum te modereren en de gesprekken wat te leiden, maar tevens ook over het gehele forum.
--- Einde van citaat ---
Het merkwaardige is dat ik daarover niets officieels heb kunnen vinden. Zo is het één en ander niet verwerkt in de forum regels

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie