Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ik krijg het belastingprogramma 2013 voor Ubuntu maar niet aan de praat - zucht!  (gelezen 10203 keer)

Offline chaos7

  • Lid
ik had ook de problemen. Je kon dan met de belastingdienst twitteren. Dat heb ik gedaan maar het werkte niet echt, telkens kwamen ze met iets wat ik al geprobeerd had. Met de tips van pjotr is het wel gelukt.
https://sites.google.com/site/computertip/tipsentrucs#TOC-In-Nederland-belastingaangifte-doen-vanuit-Linux
Deze link heb ik ook geretweet naar de belastingdienst. Kreeg als antwoord dat ze dit door zouden geven zodat het het programma verder konden ontwikkelen.
leven is wat je overkomt terwijl je andere plannen maakt

Met de tips van pjotr is het wel gelukt.
https://sites.google.com/site/computertip/tipsentrucs#TOC-In-Nederland-belastingaangifte-doen-vanuit-Linux
Deze link heb ik ook geretweet naar de belastingdienst. Kreeg als antwoord dat ze dit door zouden geven zodat het het programma verder konden ontwikkelen.


Nou, dagdag .deb-bestand dan...

Offline RicardoLW

  • Lid
Misschien voor volgend jaar een idee dat de belastingdienst de software beschikbaar stelt via het software centrum. Dan is het wel makkelijk. Maar software installeren zonder software centrum is gewoon een crime. Terminal openen, allerlij commando's intikken. Willen we anno nu niet meer. klik klik icoon op het buroblad. Ondanks het voorgaande ben ik wel heeeel tevreden met linux. En steeds meer mensen in mijn omgeving beginnen er ook op over te gaan. Gebruik nu ubuntu. lubuntu en linux mint. de laatste bevalt me het beste.
« Laatst bewerkt op: 2014/03/24, 11:01:23 door RicardoLW »

Misschien voor volgend jaar een idee dat de belastingdienst de software beschikbaar stelt via het software centrum. Dan is het wel makkelijk. Maar software installeren zonder software centrum is gewoon een crime. Terminal openen, allerlij commando's intikken. Willen we anno nu niet meer. klik klik icoon op het buroblad. Ondanks het voorgaande ben ik wel heeeel tevreden met linux. En steeds meer mensen in mijn omgeving beginnen er ook op over te gaan. Gebruik nu ubuntu. lubuntu en linux mint. de laatste bevalt me het beste.

Als je dat .deb-bestand download en je dubbelklikt op dat .deb-bestand, dan opent ie het in het Softwarecentrum en hoef je alleen nog maar op Installeren te klikken. Niks commandoregel.

Offline TopGear

  • Forumteam
Topic opgeschoond. Hier mag verder gekletst worden.