Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: GNU cash online  (gelezen 1884 keer)

12know

  • Gast
GNU cash online
« Gepost op: 2008/08/30, 22:17:30 »
Ik ben benieuwd of er iemand met GNU cash gebruik maakt van online banking. Ik kan hier geen goede how to van vinden. En kom er voor als nog niet doorheen.

groet,

Marius

GNU cash online
« Reactie #1 Gepost op: 2008/08/31, 23:37:52 »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline joop905

  • Lid
GNU cash online
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/31, 23:59:45 »

12know

  • Gast
GNU cash online
« Reactie #3 Gepost op: 2008/09/01, 23:07:00 »
Was ff druk, zal het proberen laat wel weten of het lukt. Hebben jullie het aan de gang?

Marius

Offline tomcat

  • Lid
Re: GNU cash online
« Reactie #4 Gepost op: 2008/11/17, 13:40:13 »
En 12know, Al wat vorderingen. Ik wil het ook proberen, alleen weinig Nederlandse ondersteuning. Als ik GnuCash opstart wil ik de nieuwe gebruikershandleiding opstarten. Deze is alleen niet geinstalleerd.
Heb je deze ook moeten installeren? En hoe??

Offline popeye

  • Lid
Re: GNU cash online
« Reactie #5 Gepost op: 2008/12/08, 22:32:28 »
Ik gebruik al jaren GNU cash op ubuntu, op zich werkt het programma al zou ik graag wat meer hollands gerichte rapporten zien. Ik ben toch steeds weer teruggekomen bij gnu-cash. Ik werk niet online, postbank ondersteunde dat voor 2 jaar terug nog niet en volgens mij nog steeds niet. Ik download de komma gescheiden girotel bestanden (CSV-format) deze zet ik dan om met een scriptje naar QIF-bestanden en vervolgens importeren. Beetje erg omslachtig maar ik heb nooit een betere, makkelijker manier kunnen vinden.

Ik ben niet erg goed in het schrijven van how-to's maar als je speciefieke vragen heb, misschien heb ik een antwoord.
Niets is onmogelijk, het is simpelweg nog niet uitgevonden :)