Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Draadloos printen werkt niet meer  (gelezen 2767 keer)

Offline bartje164

  • Lid
Draadloos printen werkt niet meer
« Gepost op: 2012/03/01, 23:20:30 »
Hallo,

Ik heb een draadloze printer (HP photosmart C4700), deze heeft altijd goed en draadloos gewerkt. Nu werkt hij echter niet meer draadloos. Ik heb geprobeerd de printer opnieuw te installeren maar dat levert een foutmelding op (zie screenshot). Het anti virus programma Panda schijnt dit tegen te houden. Na het volgen van de stappen in de foutmelding blijft deze foutmelding terugkeren en ben ik dus nog niks opgeschoten. De functie van panda staat wel degelijk uitgeschakeld (heb het nog gecontroleerd) en staat ook niet op automatisch opstarten. Ook na volledig uitschakelen van Panda blijft de foutmelding terugkomen. Wat te doen....

Avlast bedankt..

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Draadloos printen werkt niet meer
« Reactie #1 Gepost op: 2012/03/02, 00:59:26 »
Beste Bartje, dit is een forum voor ondersteuning bij het gebruik van Ubuntu.
Nu kan ik het mis hebben, maar uit jouw beschrijving en screenshot lijkt het dat je Windows gebruikt.

Je kan je vraag dus beter stellen op een forum wat zich bezighoudt met Windowsproblemen en -vragen.

Re: Draadloos printen werkt niet meer
« Reactie #2 Gepost op: 2012/03/02, 16:21:41 »
Toch stiekem even een Windows gebruiker helpen hoor :-X
Panda is toch zo'n (redelijk) nieuwe anti virus waarvoor je moet betalen? Geen ervaring maar het zal waarschijnlijk wel troep zijn.
Ik raad tegenwoordig altijd aan om gratis beveiligings software te gebruiken zoals Microsoft Security Essentials. Die heeft alles in huis wat je nodig hebt, zonder extra protection plus, antifraud en emailscanner rommel die je computer of langzaam, of instabiel of kapot maken.

Wat misschien ook helpt is tijdelijk heel panda even uit te schakelen (eerst proberen via panda zelf, anders werkt taakbeheer soms nog).
Succes!
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

Re: Draadloos printen werkt niet meer
« Reactie #3 Gepost op: 2012/03/02, 19:55:42 »
Uhm, Panda is 1 van de meeste gerespecteerde anti-virussoftware (van de betaalde varianten dan).

Re: Draadloos printen werkt niet meer
« Reactie #4 Gepost op: 2012/03/02, 19:57:07 »
Toch niet gerespecteerd door mij :D
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit