Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gebruikers ervaringen tablets  (gelezen 3484 keer)

Gebruikers ervaringen tablets
« Gepost op: 2011/09/20, 16:44:18 »
Heb je al eens gewerkt met een tablet of bezit je er een, kan je dan je hier je ervaring opschrijven. Mijn broer wilt namelijk een tablet aanschaffen, ik denk vanaf 10". Ik wil zelf met de tijd ook een tablet aanschaffen, zijn ze er met Ubuntu er op of waar Ubuntu opdraait?
Merk maakt niet zoveel uit, als het maar niet van Apple is.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Gebruikers ervaringen tablets
« Reactie #1 Gepost op: 2011/09/20, 16:48:04 »
iPad ;)

Nee, wij hebben een Asus Transformer, en zijn daar heel tevreden over, het toetsenbord erbij is ècht handig! verder is android ook mooi :)

Re: Gebruikers ervaringen tablets
« Reactie #2 Gepost op: 2011/09/20, 18:18:19 »
Apple komt niet in huis, zowel bij mijn broer als bij mij niet. Dus die doet niet mee in de race. :)
« Laatst bewerkt op: 2011/09/20, 18:59:49 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

sprokkel

  • Gast
Re: Gebruikers ervaringen tablets
« Reactie #3 Gepost op: 2011/09/20, 18:31:10 »
IID een leuk en interessant onderwerp: I Pad of E pad.
Ik ben zelf ook op zoek naar een tablet ,maar zie veel voorbij komen, grote markt.
ook het aanbod, 7'  10,2 'inch  adroid 2.2 flytoch 3 deze heeft wel mijn voor keur  (heeft wel mijn voorkeur)
Zie ze op M.P regelmatig aangeboden rond de 125-150 euro
Ik heb zelf geen ervaring met een tablet maar zal dit topic zeker volgen.

Mvg,

Re: Gebruikers ervaringen tablets
« Reactie #4 Gepost op: 2011/09/20, 20:39:52 »
Ik heb de Archos 7 met android.gebruik hem voor spellen en soms voor email of twitter.
Geinig ding,maar ik werk liever met mijn netbook.Vind het werken op het scherm toch wel wennen,maar het werkt verder allemaal prima.Voordeel is wel dat het een handig formaat heeft.
http://www.archos7hometablet.com/
Kubuntu 20.04

Re: Gebruikers ervaringen tablets
« Reactie #5 Gepost op: 2011/09/20, 21:02:55 »
Mijn broer wilt iets in de grote van 15" of groter, ik ga vooralsnog voor 10" of groter, tenslotte ben ik geen 18 meer. 8-)
Ik vind het scherm van mijn HTC PRO II wel erg klein voor internet, je kan wel inzoomen en schuiven, maar je verliest het totaal plaatje, vandaar wat groter. Ik heb wel een netbookje, maar ook ik wil wel mee in de vaart der volkeren. XD
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Tom

  • Lid
Re: Gebruikers ervaringen tablets
« Reactie #6 Gepost op: 2011/09/20, 21:18:11 »
http://www.vergelijk.be/tablet_pc?gclid=CLyFlpfErKsCFUO_zAodTjRV5Q Misschien staat hier ook iets bij voor U .
Ik zelf ga voor een thee tablet voor te serveren maar dat had u wel al begrepen neem ik aan.
Duik nu terug in mijn bunker.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Gebruikers ervaringen tablets
« Reactie #7 Gepost op: 2011/09/20, 22:01:29 »
Geachte chef van de bunker, het gaat mij niet om een kijk en vergelijk site, maar om de ervaringen die forumleden als gebruikers hebben met een tablet. Gezien ik zelf ook nog Google kan gebruiken, is u bijdrage op de vrolijke noot na gelijk aan een door mij niet gewenst tablet merk. :o
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Gebruikers ervaringen tablets
« Reactie #8 Gepost op: 2011/09/21, 12:32:23 »
@Gijs:je mag er wel een dagje mee komen spelen,maar dan moet je wel naar de andere kant van het land rijden. XD
Kubuntu 20.04

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Gebruikers ervaringen tablets
« Reactie #9 Gepost op: 2011/09/21, 14:53:17 »
Heb laatst zitten spelen met een 7" van Sjingsjong of zo (Made in China), maar die was zo traag als dikke ..., simpelweg gewoon niet mee te werken, soms dacht je dat ie stuk was omdat er geen reactie kwam.

Kortom, probeer eerst zo'n ding eens uit, lijkt me erg verstandig.

Re: Gebruikers ervaringen tablets
« Reactie #10 Gepost op: 2011/09/21, 15:07:27 »
Ik sluit me bij tiempjuuh aan. Ik heb er zelf helaas geen, maar heb wel een tijdje met een eeepad transformer gespeeld en het ziet er zeker mooi uit. Het scherm is goed net als de accuduur, helemaal met het toetsenbord erbij. Als ik nu een netbook oid nodig zou hebben zou ik er zo eentje halen. Er wordt ook aan linux support gewerkt, dat zou het voor mij helemaal afmaken.

Offline softbart

  • Lid
Re: Gebruikers ervaringen tablets
« Reactie #11 Gepost op: 2011/09/21, 15:33:12 »
Ik heb ook even met de asus mogen spelen. Voelt prettig aan. met het voordeel dat er ook een toetsenbord in de buurt is.
Mogelijk een opvolger voor mijn asus 1101.

groet,

Theo