Ondersteuning > Games
Games op Ubuntu
SWAT:
Math, probeer Cedega eens. Mijn CSS, HL2 en HL1 werken daar gewoon :)
glupper68:
Wine en cabextract stonden al onder synaptic en heb dus beiden geinstaleerd.
Ik ben naar mijn c-schijf gegaan en heb getracht een windowsprogramma op te starten, niet dus.
ik kreeg de melding:
Cannot open /media/cschijf/Program Files/GoldWave/GoldWave.exe: No application suitable for automatic installation is available for handling this kind of file.
Via het programma Winefile zag ik alleen maar de program files directory, verder niets. Ik heb dus via persoonlijke map getracht iets te openen.
Wat doe ik fout?
markba:
--- Citaat van: glupper68 ---Wine en cabextract stonden al onder synaptic en heb dus beiden geinstaleerd.
Ik ben naar mijn c-schijf gegaan en heb getracht een windowsprogramma op te starten, niet dus.
ik kreeg de melding:
Cannot open /media/cschijf/Program Files/GoldWave/GoldWave.exe: No application suitable for automatic installation is available for handling this kind of file.
Via het programma Winefile zag ik alleen maar de program files directory, verder niets. Ik heb dus via persoonlijke map getracht iets te openen.
Wat doe ik fout?
--- Einde van citaat ---
Probeer je toevallig GoldWave.exe op te starten vanaf een gesharede partitie?
Als je GoldWave nog niet geinstalleerd hebt, moet je dat alsnog doen en dan de locale exe opstarten, ergens onder C:\Program Files (via winefile).
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie