Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu Phone OS: een stap dichterbij?  (gelezen 1316 keer)


Re: Ubuntu Phone OS: een stap dichterbij?
« Reactie #1 Gepost op: 2012/04/12, 23:31:01 »
Ik denk dat ik dan toch maar een quad-core HTC ga aankopen ..... O0

Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: Ubuntu Phone OS: een stap dichterbij?
« Reactie #2 Gepost op: 2012/04/12, 23:35:52 »
Meer cores zijn niet altijd beter. Het hangt ervanaf waar het op afgestemd is. Bijv. Windows Phone 7.x en webOS (phone) draaien butter smooth op single core (en volgens mij boot to gecko ook).

Re: Ubuntu Phone OS: een stap dichterbij?
« Reactie #3 Gepost op: 2012/04/13, 09:14:23 »
ik vraag mij wel even af hoe dat dan zit met Ubuntu For Android, zoals het artiekel ook al meld.
ze worden zo eigenlijk hun eigen concurent.


ADSL? nee, neem ADHD, dat is pas snel!

Re: Ubuntu Phone OS: een stap dichterbij?
« Reactie #4 Gepost op: 2012/04/13, 10:56:46 »
ik vraag mij wel even af hoe dat dan zit met Ubuntu For Android, zoals het artiekel ook al meld.
ze worden zo eigenlijk hun eigen concurent.

Maar dat doen meerderen toch? Android draait prima op netbooks, maar toch heeft Google daar ChromeOS voor gebouwd. Zelfde voor HTC met hun eigen OS en Samsung met Bada enz.

Re: Ubuntu Phone OS: een stap dichterbij?
« Reactie #5 Gepost op: 2012/04/13, 11:59:51 »
ik vraag mij wel even af hoe dat dan zit met Ubuntu For Android, zoals het artiekel ook al meld.
ze worden zo eigenlijk hun eigen concurent.

Maar dat doen meerderen toch? Android draait prima op netbooks, maar toch heeft Google daar ChromeOS voor gebouwd. Zelfde voor HTC met hun eigen OS en Samsung met Bada enz.
hm...mja nu je het zecht....
doch, ik weet niet hoe verschillend Ubuntu for android en Ubuntu Phone OS zullen zijn, maar b.v.b Android en ChromeOS lijken totaal niet op elkaar.
dus die zijn zodanige verschillend dat ze eventueel ook beide voor een gebruiker interessant zouden kunnen zijn (niet waarschijnlijk, maar toch).

maar ik vind het eigenlijk van zowel Samsung als HTC als van Google ook raar.
en, mja, dat doen meerderen toch ook, ja, maar aan de andere kant, in de zomer springt de halve wijk het kanaal in, en dat doe ik ook niet, dus ik ben wel vaker wat apart :P


ADSL? nee, neem ADHD, dat is pas snel!