Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Counter doet het niet goed  (gelezen 1452 keer)

Quatroking

  • Gast
Counter doet het niet goed
« Gepost op: 2008/04/05, 14:53:38 »
Ik merk net op, dat de counter 's nachts een dag eerder staat dan overdag. bijv. om 2 uur staat hij op 18, en nu staat hij plotseling weer op 19. Is hij soms stuk?

Quatroking

  • Gast
Counter doet het niet goed
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/05, 17:37:29 »
Ja maar het rare is, hij gaat telkens omhoog en weer omlaag.

Quatroking

  • Gast
Counter doet het niet goed
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/06, 04:01:46 »
in nog geen 10 uur is het metertje van 19 naar 17 gesprongen. Lolwut?

Counter doet het niet goed
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/06, 11:41:31 »
Raar -- de counter is een javascript dingetje, gekopiëerd van ubuntu.com. Als iemand een fout ziet in http://media.ubuntu-nl.org/counter-8.04.js hoor ik het graag :)

Quatroking

  • Gast
Counter doet het niet goed
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/06, 13:10:37 »
En nu staat hij weer op 18. Enige scriptkiddo aanwezig die de fout kan opsporen?

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Counter doet het niet goed
« Reactie #5 Gepost op: 2008/04/06, 15:13:26 »
Ik kan tot nu toe geen fouten ontdekken, verschillende tijden geprobeert,dmvtijdveranderen. Maar alles blijft bij mij goed werken. Omdat javascript lokaal wordt uitgevoerd, dus de tijd van je eigen computer afhaalt, zit ik meer aan een probleem te denken bij jou op de computer.

Het volgende script heb ik gebruikt, om een aantal variabelen te laten printen, om te kijken of er niets mis is. Misschien dat jij dat scriptje ook eens kunt uitproberen eneventuele onregelmatigheden te posten.

Opslaan als html en openen in firefox of whatever je gebruikt

Groetjes een lerend scriptkiddo
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal