Interactief > Andere distributies

Firefox niet standaard browser

<< < (2/3) > >>

aartje:
Helaas kan ik je niet verder helpen, ik draai Mint Mate en jij Mint LMDE XFCE. Misschien dat het bij mij ook gebeurt
en het me niet is opgevallen. Zou je, op de één of andere manier, een voorbeeld kunnen geven ?
Wat ik zou proberen, ik zou een nieuwe (test)gebruiker aanmaken bv "pietjepuk", daaronder inloggen en
dan proberen of het onder die naam ook fout gaat. Ik zeg maar wat...

nizi:
Een instelling in Firefox zelf dat hij moet controleren of het de standaardbrowser is? Misschien uit te zetten in de instellingen van Firefox.

nizi:
Er staat in de instellingen van Firefox  bij Algemeen/ Opstarten : altijd controleren of Firefox standaard browser is. Als bij jou daar een vinkje staat dan uitklikken.

HWE64:
@nizi, vinkje inmiddels uitgezet. Ben tenminste van de melding af. Ga nog wel experimenteren met dit geval in FF. en zal dit topic ook nog niet als opgelost verklaren.

HWE64:
FF is weer mijn standaard browser. Nadat ik het vinkje uitgezet had heb ik eerst Chromium als standaardbrowser geselecteerd. Dit heb ik ook zo gezet in standaard toepassingen daarna reboot. Nu stand Chromium als standaard browser. Nu Chromium weggehaald in standaard toepassingen en FF erin gezet maar kon nog steeds FF niet als standaard browser instellen. Weer een reboot en FF opgestart en bij instellingen zag ik dat FF mijn standaard browser was.
Hoe dit mogelijk is weet ik nu nag niet precies. Ra, ra????

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie