Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: 2e Handse Printer waar ik A0 of A3 op kan printen  (gelezen 742 keer)

Offline yJi

  • Lid
2e Handse Printer waar ik A0 of A3 op kan printen
« Gepost op: 2013/02/23, 19:18:45 »
Wie heeft zo'n printer nog in de aanbieding van HP of ander merk
die ook A0 of A3 mee kan printen.
Een Inktjet is mij goed genoeg het hoeft dus ook niet een laserjet te zijn.
Of een All In One die ook A0 of A3 aan kan.

B.v.d, Jana
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Re: 2e Handse Printer waar ik A0 of A3 op kan printen
« Reactie #1 Gepost op: 2013/02/23, 19:22:31 »
Dan ga je al snel aan kopieerapparaten denken zoals je die in het bedrijfsleven ziet. Er zijn volgens mij geen printers die a3 aankunnen voor consumenten, en al helemaal geen a0.

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: 2e Handse Printer waar ik A0 of A3 op kan printen
« Reactie #2 Gepost op: 2013/02/23, 20:54:50 »
Dan ga je al snel aan kopieerapparaten denken zoals je die in het bedrijfsleven ziet. Er zijn volgens mij geen printers die a3 aankunnen voor consumenten, en al helemaal geen a0.

A0 niet, maar A3 wel, hoor! Die dingen zijn ook nog niet eens zo duur op Marktplaats, want ze zijn nogal een sta in de weg. Plus dat er overeenkomstig dikke cartridges in zitten.

Ik heb een deskjet 1220C een tijd lang gebruikt voor A3 posters. Ding deed het heel prima. Er staan er een heel stel op Marktplaats. Geef er niet teveel voor en alleen als ze echt een A3 printen onder je neus.

Die oude types met gewoon cartridges met de spuitmondjes ineen zijn ook nog prima navulbaar. Niet weg natuurlijk in dit geval. De nieuwere met losse printkoppen: denk eraan dat die printkoppen goed prijzig zijn en net zo vrolijk kunnen uitdrogen als bij traditionele cartridges.

Als je zo'n oudje hoort steunen en kreunen onder een potje printen snap je gelijk waarom ze later aan afzonderlijke printkoppen begonnen. Want dan hoeven die zware inktbakken niet meer mee op en neer langs het papier.

Succes!

met vriendelijke groeten,

Just Vecht

Succes!
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Re: 2e Handse Printer waar ik A0 of A3 op kan printen
« Reactie #3 Gepost op: 2013/02/23, 22:07:54 »
Dan ga je al snel aan kopieerapparaten denken zoals je die in het bedrijfsleven ziet. Er zijn volgens mij geen printers die a3 aankunnen voor consumenten, en al helemaal geen a0.

A0 niet, maar A3 wel, hoor! Die dingen zijn ook nog niet eens zo duur op Marktplaats, want ze zijn nogal een sta in de weg. Plus dat er overeenkomstig dikke cartridges in zitten.

Ik heb een deskjet 1220C een tijd lang gebruikt voor A3 posters. Ding deed het heel prima. Er staan er een heel stel op Marktplaats. Geef er niet teveel voor en alleen als ze echt een A3 printen onder je neus.

Die oude types met gewoon cartridges met de spuitmondjes ineen zijn ook nog prima navulbaar. Niet weg natuurlijk in dit geval. De nieuwere met losse printkoppen: denk eraan dat die printkoppen goed prijzig zijn en net zo vrolijk kunnen uitdrogen als bij traditionele cartridges.

Als je zo'n oudje hoort steunen en kreunen onder een potje printen snap je gelijk waarom ze later aan afzonderlijke printkoppen begonnen. Want dan hoeven die zware inktbakken niet meer mee op en neer langs het papier.

Succes!

met vriendelijke groeten,

Just Vecht

Succes!
Dat is een redelijk handzaam apparaat voor een A3-printer. Ik bedoelde te zeggen dat er voor de consumentenmarkt geen A3-printers zijn, deze Deskjet is dan ook een product van HP voor midden- en kleinbedrijf.

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: 2e Handse Printer waar ik A0 of A3 op kan printen
« Reactie #4 Gepost op: 2013/02/23, 22:23:06 »
Ik bedoelde te zeggen dat er voor de consumentenmarkt geen A3-printers zijn, deze Deskjet is dan ook een product van HP voor midden- en kleinbedrijf.

Oh zo. Ja, dat begrijp ik.

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021