Ondersteuning > Installatie

Inloggen lukt niet

(1/3) > >>

Bas van Gelderen:
Wanneer ik mijn wachtwoord op het Linux toegangsscherm heb ingevuld en op enter druk, komt het toegangsscherm weer terug. Ik denk dat dit te maken heeft met de (te) volle harde schijf. Ik heb al een externe harde schijf gekocht om een aantal bestanden te verplaatsen en hiermee ruimte op de interne harde schijf te maken. Maar dat lukt natuurlijk pas als ik weer toegang heb gekregen. Hoe kan ik dit probleem oplossen? NB mijn kennis van software is beperkt.

vanadium:
Live CD opstarten, en daar vandaan bestanden verplaatsen naar een externe harde schijf kan je al toelaten terug ruimte vrij te maken. Hopelijk is dat dan voldoende om terug te kunnen inloggen - als dat tenminste de reden was.

rico70:
Of opstarten in de recovery mode, daar zit een optie in om ruimte vrij te maken.

Bas van Gelderen:

--- Citaat van: vanadium op 2021/05/03, 18:26:58 ---Live CD opstarten, en daar vandaan bestanden verplaatsen naar een externe harde schijf kan je al toelaten terug ruimte vrij te maken. Hopelijk is dat dan voldoende om terug te kunnen inloggen - als dat tenminste de reden was.

--- Einde van citaat ---

Dank voor uw reactie. Helaas heb ik geen live cd.

Bas van Gelderen:

--- Citaat van: rico70 op 2021/05/03, 19:09:29 ---Of opstarten in de recovery mode, daar zit een optie in om ruimte vrij te maken.

--- Einde van citaat ---

Dank voor uw reactie. Deze optie heb ik al geprobeerd, maar er werd niets verwijderd bij het opschonen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie