Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Streaming video begint opnieuw na voor- of achteruitspoelen  (gelezen 2519 keer)

LesPaul

  • Gast
Streaming video begint opnieuw na voor- of achteruitspoelen
« Gepost op: 2009/04/26, 15:15:38 »
Als ik uitzending gemist bekijk (of zo) en ik wil voor- of achteruit dan begint de video bij het begin. Pauzeren gaat wel goed, behalve als de screensaver gestart is. Dan begint hij ook opnieuw. Het gebeurt in zowel Firefox als Totem. Ik heb een andere computer met Fedora draaien en daar heb ik er geen last van.
« Laatst bewerkt op: 2009/04/26, 15:17:25 door LesPaul »

Re: Streaming video begint opnieuw na voor- of achteruitspoelen
« Reactie #1 Gepost op: 2009/04/26, 16:29:53 »
Dat is bij mij ook het geval als ik de totem plugin gebruik om in firefox af te spelen. Maar er is bij mij de mogelijkheid om onderaan het schermpje rechts te klikken voor opties. Daar kan ik kiezen voor "openen met vlc media speler". Als ik deze optie kies, dan opent er een externe speler, vlc. Hierbij is het geen probleem om vooruit of achteruit te gaan in het programma.
Dus misschien is het probleem op te lossen door vlc media speler te installeren.

Re: Streaming video begint opnieuw na voor- of achteruitspoelen
« Reactie #2 Gepost op: 2009/04/26, 17:50:33 »
uh tommie als je weet dat dit bericht hier niet hoort, waarom beantwoord je'm hier dan?

Re: Streaming video begint opnieuw na voor- of achteruitspoelen
« Reactie #3 Gepost op: 2009/04/26, 18:13:23 »
uh tommie als je weet dat dit bericht hier niet hoort, waarom beantwoord je'm hier dan?
Waarom ben je elke keer zo fel als het gaat over multimediatopics die verkeerd geplaatst zijn?

Re: Streaming video begint opnieuw na voor- of achteruitspoelen
« Reactie #4 Gepost op: 2009/04/27, 09:46:00 »
offtopic:

uh tommie als je weet dat dit bericht hier niet hoort, waarom beantwoord je'm hier dan?
Mijn excuses. Ik maak gebruik van de optie om alle ongelezen berichten sinds mijn laatste bezoek te tonen. Hierbij let ik er meestal niet op waar deze berichten gepost zijn. Ik was me niet bewust van het feit dat dit bericht niet in het juiste topic staat.

Wel vraag ik me af hoe ik in het juiste topic een vraag kan beantwoorden als de vraag in het verkeerde topic staat?
« Laatst bewerkt op: 2009/04/27, 09:47:35 door tommie74 »

Re: Streaming video begint opnieuw na voor- of achteruitspoelen
« Reactie #5 Gepost op: 2009/04/27, 11:25:40 »
Misschien eerst even melden aan de moderator? Of beide, beantwoorden en even melden dat je het aan de moderator gemeld hebt of hij het wil verplaatsten omdat het bericht er officieel niet hoort....

Re: Streaming video begint opnieuw na voor- of achteruitspoelen
« Reactie #6 Gepost op: 2009/04/27, 11:42:01 »
Misschien eerst even melden aan de moderator? Of beide, beantwoorden en even melden dat je het aan de moderator gemeld hebt of hij het wil verplaatsten omdat het bericht er officieel niet hoort....
Zal ik doen als het me opvalt dat een vraag in een verkeerd topic is geplaatst. Ik neem aan dat ik voor deze vraag geen bericht meer aan de mods hoef te sturen?

Re: Streaming video begint opnieuw na voor- of achteruitspoelen
« Reactie #7 Gepost op: 2009/04/27, 11:43:39 »
je weet dat het melden heel simpel is? Meestal is mijn bericht gewoon 'mv' ;)
En ja dat heb ik met dit draadje al gedaan ;)

Re: Streaming video begint opnieuw na voor- of achteruitspoelen
« Reactie #8 Gepost op: 2009/04/27, 12:18:18 »
je weet dat het melden heel simpel is? Meestal is mijn bericht gewoon 'mv' ;)
En ja dat heb ik met dit draadje al gedaan ;)
Prima! Ik zal mijn best doen om te helpen het forum ordelijk te houden. Anders is het straks net zo'n rommel hier als op mijn bureau.  :D

/offtopic: