Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Drivers voor Conceptronic C300Ri  (gelezen 1815 keer)

Offline eddiewom

  • Lid
Drivers voor Conceptronic C300Ri
« Gepost op: 2010/07/06, 11:53:31 »
Hallo, ik ben van plan een draadloze netwerkkaart voor in mijn computer te kopen, voorwaarde is wel dat deze goed werkt met ubuntu.
Ik kwam op de Conceptronic C300Ri, ik heb al eerdere ervaringen met conceptronic en ubuntu samen gehad en die waren goed, nu is mijn vraag of er drivers zijn voor de Conceptronic C300Ri op ubuntu of niet, en zo ja, werkt deze dan stabiel.

Alvast bedankt,

Edwin

Offline nomko

  • Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
Re: Drivers voor Conceptronic C300Ri
« Reactie #1 Gepost op: 2010/07/06, 12:47:14 »
Hallo, ik ben van plan een draadloze netwerkkaart voor in mijn computer te kopen, voorwaarde is wel dat deze goed werkt met ubuntu.
Ik kwam op de Conceptronic C300Ri, ik heb al eerdere ervaringen met conceptronic en ubuntu samen gehad en die waren goed, nu is mijn vraag of er drivers zijn voor de Conceptronic C300Ri op ubuntu of niet, en zo ja, werkt deze dan stabiel.

Alvast bedankt,

Edwin

Welke chipset heeft dat apparaat? Afhankelijk van de gebruikte chipset zou die gewoon moeten werken. Maar dacht dat er toch iets wat met Ralink chipset.
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
-------------------------
Linux user number 515471
----------------------

Offline eddiewom

  • Lid
Re: Drivers voor Conceptronic C300Ri
« Reactie #2 Gepost op: 2010/07/06, 12:59:13 »
Bedankt voor je reactie, in de handleiding op de site staat:

Chipset: Ralink RT2760 + RT2720

Weet dus niet of die met ubuntu werken, als iemand het weet en laat weten, hartstikke bedankt :)

Edwin

Offline eddiewom

  • Lid
Re: Drivers voor Conceptronic C300Ri
« Reactie #3 Gepost op: 2010/07/08, 17:10:46 »
Niemand reactie? heeft iemand misschien een idee wat een goede wireless network card is die ook goede ondersteuning voor Ubuntu en Windows vista heeft?