Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (OPGELOST)xubuntu op netbook vertoont raar gedrag.  (gelezen 1518 keer)

(OPGELOST)xubuntu op netbook vertoont raar gedrag.
« Gepost op: 2011/08/02, 21:03:12 »
Ik heb Xubuntu op mijn netbook geinstalleerd en loop tegen de volgende problemen aan:muis wordt soms wel/niet herkend(draadloze logitech m215),Firefox start geminimaliseerd op en is niet groter te krijgen en venster is niet te verslepen,Ubuntu one synchroniseerd niet goed,en er zitten geen afsluitknopjes op de vensterbalken.Heb al een ander thema/iconen geprobeerd maar heeft ook geen resultaat.Op desktop draait Xubuntu feilloos.Is dit een typisch probleem met een netbook en hebben hier meer mensen last van?Ben momenteel xubuntu aan het herinstalleren en hoop dat het dan misschien is opgelost. :(
« Laatst bewerkt op: 2011/08/02, 22:09:09 door dellkubuntu »
Kubuntu 20.04

Offline Tom

  • Lid
Re: xubuntu op netbook vertoont raar gedrag.
« Reactie #1 Gepost op: 2011/08/02, 22:04:55 »
Raar want op Thunar en XFCE is hij feitelijk gewoon Ubuntu onder de motorkap.
En op mijn Netbook gaat hij ook gewoon zonder problemen.
Ik kan hoogstens denken dat je voorheen Lucid erop had en de Xubuntu die je nu probeert is de nieuwe 11.04.
En die ondersteund misschien niet helemaal uw hardware .. zeg zo maar iets.
Dan zou Mint Katya of de normale Natty ook niet gaan ?.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: xubuntu op netbook vertoont raar gedrag.
« Reactie #2 Gepost op: 2011/08/02, 22:08:40 »
Ik had gwibber geinstalleerd en die heb ik na de herinstall weggelaten.Tot nu toe heb ik geen problemen meer.Ubuntu one werkt ook goed en daar heb ik ook bepaalde plugins uit weggelaten.Denk dat het zo wel goed blijft werken,dus zet ik het op opgelost. :)
Firefox werkt ook weer goed en de afsluitknoppen heb ik ook weer terug.
« Laatst bewerkt op: 2011/08/02, 22:10:26 door dellkubuntu »
Kubuntu 20.04

Offline Tom

  • Lid
Re: (OPGELOST)xubuntu op netbook vertoont raar gedrag.
« Reactie #3 Gepost op: 2011/08/02, 22:35:00 »
Hee knuffel: Xubuntu hoeft niet bij andere distributies hoor. :D
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: (OPGELOST)xubuntu op netbook vertoont raar gedrag.
« Reactie #4 Gepost op: 2011/08/02, 22:47:11 »
Hee knuffel: Xubuntu hoeft niet bij andere distributies hoor. :D
OEPS! :-[ :-[ :-[ ;)
Kubuntu 20.04