Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Duurzaam Tilburg en Ubuntu  (gelezen 5157 keer)

Offline mrGee

  • Lid
Re: Duurzaam Tilburg en Ubuntu
« Reactie #25 Gepost op: 2010/02/07, 16:39:21 »
Even berichtgeving over een lezing van Jan Stedehouder in Tilburg:

8 februari van 20.00 tot 22.00 uur: in Het Huis van de Wereld, Spoorlaan 346, Tilburg
Werken Aan Digitale Rechtvaardigheid, verkleinen van de "Digital Divide"
Open source software in het teken van ontwikkelingssamenwerking, armoedebestrijding en initiatieven gericht op het realiseren van een rechtvaardiger, eerlijker, transparanter en duurzamer wereld.
www.opensourcelearning.info

Morgen dus!

Heb er dit weekend oa. even met Maarten over gehad, ik (we) gaan daar niet naar toe. Tussentijds een aantal projecten
erbij gekomen en het kan gewoon niet uit qua tijd. We hopen Jan in ieder geval een andere keer te ontmoeten en wensen
hem succes.

Gelukkig blijft het Tilburg gebeuren stabiel; ik heb oa. thuis gezien, dat de kale 9.10 versie een kernelbug heeft inzake ftdi :'(, pas
na een kernel update praat hij fijn naar die usb conversie chips. Eerdere kernelversies waren geen probleem, t' was nogal
een zoekertje, maar aangezien de nieuwe arduino speeltjes binnen zijn, daar over hetzelfde gestruikeld. Ik vraag me
wel eens af waarom er nou weer iets kapot moet gaan wat eerst heeft gewerkt, 't zou mij in ieder geval weer flink wat
uitzoektijd besparen.

Groeten Gerrit

« Laatst bewerkt op: 2010/02/07, 18:43:00 door mrGee »
-- = >  simplify if you can   -- = >