Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: GPS Navigatie  (gelezen 1642 keer)

GPS Navigatie
« Gepost op: 2015/06/12, 15:12:45 »
Vandaag even de GPS Navigatie app uitgetest.

De app is gemakkelijk in te stellen en pikt vrij snel het signaal op mits er ook een data verbinding is, helaas kan de navigatie niet functioneren zonder deze data verbinding.
Tijdens navigeren waren de meldingen regelmatig te laat en ook links en recht worden nog wel eens omgedraaid. Ik zie op het scherm de weg naar recht en de stem zegt  turn left.
Ook gaat na en minuut het scherm op halve kracht en dat is natuurlijk niet de bedoeling van een navigatie systeem, maar dat doet de hardware van de BQ en kan je volgens mij niet uitzetten.

Conclusie: het gaat de goede kant uit maar is op dit moment nog niet echt bruikbaar (jammer maar helaas weer een app die niet 100% werkt)

Re: GPS Navigatie
« Reactie #1 Gepost op: 2015/06/21, 15:14:20 »
Ja als je de instructies volgt beland je zeker in de sloot.
Afgelopen week waren er wat updates dus besloot ik zaterdag nog maar eens te testen en vanuit Rotterdam naar huis te navigeren met deze app

Nou ik kan zeggen met deze app kom je nooit meer thuis.
En dan zie ik bij de reviews commentaren staan wat geweldige app en doet wat hij moet doen.
Nou dat doet hij dus niet  =D

Offline Ramana

  • Lid
Re: GPS Navigatie
« Reactie #2 Gepost op: 2015/06/21, 16:43:43 »
Here (android) werkt uitstekend.   Geeft na een afslag al aan wanneer de volgende komt.  Via spraak.  Scherm heb ik zelden meer aan, de gesproken aanwijzingen zijn helder (maar natuurlijk niet klakkeloos gehoorzamen). 

edit. Oh, wacht, zie ik nu pas, dit betreft de Ubuntufoon. Een collega heeft 'm, ziet er mooi uit.
« Laatst bewerkt op: 2015/06/21, 16:45:39 door Ramana »