Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Java nog steeds niet goed met FF3  (gelezen 1425 keer)

Offline Ed

  • Lid
Java nog steeds niet goed met FF3
« Gepost op: 2008/06/11, 15:19:35 »
Ik heb nog steeds een probleem met FF3 wanneer ik Binkbank open,  als ik naar de realtime koersen ga  en dan een blad verder slaat alles vast, FF crasht en niets werkt meer, enige remedie is batterij loshalen om laptop uit te schakelen. Na een nieuwe start werkt alles normaal.
Ik heb windows xp in vmbox draaien en dat werkt prima met FF3. In Gutsy werkte ook alles goed met FF2, iemand een idee hierover, ik heb de allerlaatste update's.

Gr.Ed

Offline Soul-Sing

  • Lid
Java nog steeds niet goed met FF3
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/11, 15:28:02 »
heb je de openjdk naast de commerciele java geinstalleerd?
standaard komt hardy met de openjdk java.

Offline Tom

  • Lid
Java nog steeds niet goed met FF3
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/11, 15:54:31 »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Ed

  • Lid
Java nog steeds niet goed met FF3
« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/11, 16:52:03 »
Helaas maar alles staat geïnstalleerd volgens  http://computertip.googlepages.com/mult …  en uiteraard openjdk verwijderd.

Offline siegi

  • Lid
Java nog steeds niet goed met FF3
« Reactie #4 Gepost op: 2008/06/11, 17:05:30 »
Batterij verwijderen is misschien een iets harde remedi?

alt-control backspace wil ook wel eens helpen
en anders gewoon je uit knop een paar seconden inhouden.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Java nog steeds niet goed met FF3
« Reactie #5 Gepost op: 2008/06/11, 17:09:48 »
Installeer anders eens lichtgewicht browser Epiphany, en probeer het eens daarmee op Binck Bank?

Offline Ed

  • Lid
Java nog steeds niet goed met FF3
« Reactie #6 Gepost op: 2008/06/12, 12:15:59 »
Nee, helaas ook Epiphany werkt hetzelfde als FF3, de eerste pagina van de realtimekoersen wordt geopend en werkt, dan ga ik naar een subpagina en dan zie je het oranje logo van java en slaat het vast en als ik pech heb slaat het hele systeem vast. Ik denk toch dat er niets anders op zit dan terug te keren naar FF2.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Java nog steeds niet goed met FF3
« Reactie #7 Gepost op: 2008/06/12, 12:22:19 »
Citaat van: edpc
Nee, helaas ook Epiphany werkt hetzelfde als FF3, de eerste pagina van de realtimekoersen wordt geopend en werkt, dan ga ik naar een subpagina en dan zie je het oranje logo van java en slaat het vast en als ik pech heb slaat het hele systeem vast. Ik denk toch dat er niets anders op zit dan terug te keren naar FF2.
Dat zou ik nog even niet doen.... Veel programma's maken gebruik van de render engine van Mozilla, die onderdeel is van Firefox 3. Hoogstwaarschijnlijk heeft FF 2 een oudere versie daarvan.

Installeer webbladeraar Opera eens en probeer het daarmee?

Offline Ed

  • Lid
Java nog steeds niet goed met FF3
« Reactie #8 Gepost op: 2008/06/12, 12:23:26 »
Citaat van: siegi
Batterij verwijderen is misschien een iets harde remedi?

alt-control backspace wil ook wel eens helpen
en anders gewoon je uit knop een paar seconden inhouden.
Alt-control backspace werkt niet, als het vast slaat werkt echt helemaal niets meer, maar de volgende keer zal ik de uit knop proberen, dat is het enige wat ik niet geprobeerd heb.

Offline profk

  • Lid
Java nog steeds niet goed met FF3
« Reactie #9 Gepost op: 2008/06/12, 14:25:21 »
Tot gisteren had ik ook last van java-problemen bij Binck. Eerste pagina prima, sub-pagina's bleven hangen op het oranje java-icoon. Trader idem dito.
De nieuwste firefox doet het nu prima. Ik heb nog steeds de java-instellingen zoals aanbevolen door pjotr123 op zijn website, maar ik zag dat jij dat ook hebt gedaan.
Zomaar een idee: heb je al gekeken of opstarten met de vorige Kernel iets opleverd?
Hans

Offline Ed

  • Lid
Java nog steeds niet goed met FF3
« Reactie #10 Gepost op: 2008/06/12, 17:07:21 »
@Hans, blij dat jij ook Binck hebt, helaas, opstarten met de vorige kernel geeft geen resultaat. Hij opent Trader en toont alles,dan klik ik op een subblad en hij laat het java logo zien en slaat vast, ik kan in de meeste gevallen wel terug komen op het hoofdscherm.
Ik zie ook bij de site uitzendinggemist.nl dat hij vreemd doet, hij gaat het in een soort of slowmotion afspelen en er komt een haperend geluid uit.
@Pjotr ik heb ook Opera geprobeerd maar daar werkt de java helemaal niet, b.v YouTube geeft alleen een grijs vlakje en geen beeld of geluid.
Misschien toch wachten op volgende week?

Gr.Ed