Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: hcc-dagen  (gelezen 5444 keer)

nils holkerson

  • Gast
hcc-dagen
« Gepost op: 2006/11/22, 11:42:59 »
is er nog activiteit te verwachten van ubuntu op de hcc-dagen?

ik moet zeggen, de laatste keer dat ik er was was volgens mij in 2000 of 99. en heb begrepen dat het  tegenwoordig niet veel meer voorstelt: er wordt voornamelijk troep verkocht, en echte koopjes zijn niet meer, daarbij is garantie een vreemd woord op de hcc-dagen en is er te veel aandacht voor gamers. klopt dit beeldje een beetje?

kan namelijk met korting/gratis binnenwandelen. mijn pa geabonneerd op de computertotaal!

hcc-dagen
« Reactie #1 Gepost op: 2006/11/22, 12:53:26 »
Wanneer is dat?

nils holkerson

  • Gast
hcc-dagen
« Reactie #2 Gepost op: 2006/11/22, 13:56:28 »
aankomend weekend, zie

http://www.expose-it.nl/hccdagen/

hcc-dagen
« Reactie #3 Gepost op: 2006/11/22, 14:11:16 »
Aaargh jammer, ik kan dan niet, ben druk bezig met mn vriendin, zij is vrijdag jarig.

nils holkerson

  • Gast
hcc-dagen
« Reactie #4 Gepost op: 2006/11/22, 14:18:44 »
Citaat van: CORVUS_CORAX
Aaargh jammer, ik kan dan niet, ben druk bezig met mn vriendin, zij is vrijdag jarig.
ik vind het een dubieus excuus...

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
hcc-dagen
« Reactie #5 Gepost op: 2006/11/22, 14:20:58 »
Je kan ook altijd een nieuwe vriendin nemen h
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

hcc-dagen
« Reactie #6 Gepost op: 2006/11/22, 14:23:40 »
Citaat van: nils holkerson
Citaat van: CORVUS_CORAX
Aaargh jammer, ik kan dan niet, ben druk bezig met mn vriendin, zij is vrijdag jarig.
ik vind het een dubieus excuus...
Ahem...khoef natuurlijk geen verklaring af te leggen, en het is geen excuus ;)

Vrijdag avond vieren we haar verjaardag in haar woning in Ede, met haar familie.
En zaterdag gaan we naar mijn woning in Hengelo om het daar te vieren met vrienden en kennissen.
Serieus, ik vind de HCC-beurs echt gaaf! :)

nils holkerson

  • Gast
hcc-dagen
« Reactie #7 Gepost op: 2006/11/22, 14:27:34 »
u hoeft het echt niet uit te leggen, ik maak maar een grapje, zullen we nu weer ontopic gaan als het iemand interesseert?

rowanb

  • Gast
hcc-dagen
« Reactie #8 Gepost op: 2006/11/22, 15:15:44 »
ik zou er graag heen gaan heb alleen geen geld

Offline Math.

  • Lid
hcc-dagen
« Reactie #9 Gepost op: 2006/11/27, 14:17:13 »
Citaat van: nils holkerson
...heb begrepen dat het  tegenwoordig niet veel meer voorstelt: er wordt voornamelijk troep verkocht, en echte koopjes zijn niet meer, daarbij is garantie een vreemd woord op de hcc-dagen en is er te veel aandacht voor gamers. klopt dit beeldje een beetje?
Ja, klopt helemaal Nils Holkerson, ik ben er dit weekend twee dagen geweest...

Heb een tweedehands p3 laptop aangeschaft en zit er nu ook lekker mee onder Xubuntu te werken, maar dat was voor mij dit jaar dan ook het hoogtepunt van de HCC dagen...

Ik ben er jarenlang elk jaar geweest, was namelijk lid van de C=ommodore GG... ;)
En ja, die bestaat nog steeds! :p

...Maar vorig jaar was het veel groter en hadden ze er ook een Gamebeurs bij, was toen echt een leuke aanvulling.
Dit jaar hebben ze 't dus 'slim' aangepakt, want er komen toch wel genoeg jongeren he, dus moest je er dit maal ook nog eens extra voor betalen om erin te kunnen komen.
De beurs leek daardoor ook een stuk kleiner te zijn. De gewone gebruikersgroepen lijken ook steeds minder aanwezig te zijn.
Ik was nog opzoek naar een Linux GG, maar heb deze niet kunnen vinden.
Wel een Dos GG (waar ze overigens ook met Linux bezig waren) en een Unix GG, maar het leek allemaal niet erg interessant.

Ben blij met m'n laptopie, maar of ik er volgend jaar nog heen ga... ik weet het nog niet.
En daarbijkomend... toen het nog niet zo commercieel was als nu mochten we er als lid-zijn-de het hele weekend staan, nu mag je al blij zijn om 50% korting voor 1 dag te kunnen krijgen.

budster

  • Gast
hcc-dagen
« Reactie #10 Gepost op: 2006/11/27, 18:26:38 »
Citaat van: CORVUS_CORAX
Aaargh jammer, ik kan dan niet, ben druk bezig met mn vriendin, zij is vrijdag jarig.
Je had haar toch twee kaartjes voor de hcc kunnen geven.

Ik ben overgens gisteravond naar Games in concert geweest in Vredenburg http://www.nlgd.nl/site/index.php?option=com_content&task=view&id=61&Itemid=78

Het was echt geweldig! het schijnt ieder jaar terug te komen, best maf om heel vredenburg vol met nerds te zien zitten in plaats van de gebruikelijke parelzwijntjes. Mario bros was super.

nils holkerson

  • Gast
hcc-dagen
« Reactie #11 Gepost op: 2006/11/27, 19:29:02 »
hmmm... ik heb dit weekend effe een paar uurtjes gewerkt voor de jaarbeurs. heb de cathering verzorgd. WAT IS DAT SLECHT ZEG!!! ik voelde me net een concierge op de gameplaybeurs die een kantine runt op een middelbare school. daarna nog effe rondgelopen, maar het is idd niet echt interessant: de verkoop is leuk voor als je heel precies weet wat je wilt hebben, en daarbij vond ik dat er een hoop troep tussen ligt dat voor veel geld de deur uitgaat.

het meest hilarische vond ik de gameplaybeurs: liepen daar halfnaakte chickiesvan maxim en fhm  die non-stop op de foto moesten met van die pukkelige game-freaks die nog nooit een blote vrouw hadden gezien hebben!
ik moet zeggen dat ik niks tegen gamers heb hoor, maar hoe de commercie probeert zoveel mogelijk te verkopen! hillarisch!!!

Offline Math.

  • Lid
hcc-dagen
« Reactie #12 Gepost op: 2006/11/27, 21:29:50 »
Wha! :D