Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Geen groepschat meer mogelijk in Skype  (gelezen 303 keer)

Offline STANLAAT

  • Lid
Geen groepschat meer mogelijk in Skype
« Gepost op: 2015/12/13, 22:09:15 »
Eerder deze week plaatste ik een bericht over berichten die niet aankomen in Skype (geel driehoekje  'Not delivered yet'). Helaas is het me nog niet gelukt om dit probleem op te lossen.  Daarnaast zit ik nog met een ander probleem: sinds enkele maanden kan ik via Skype geen groepschats meer voeren. Als ik in een bepaald chatscherm met een ander persoon nog een of meer anderen wil toevoegen, lukt dat op een of andere manier niet meer. In plaats daarvan wordt voor elke toegevoegde persoon een nieuw chatvenster geopend.  In plaats van (zoals voorheen) 1 chatscherm voor een groepsdiscussie zit ik nu in soms wel drie chatvensters naast elkaar, waarbij ik steeds heen en weer moet schakelen. Zo zit ik als het ware te jongleren met drie ballen tegelijk. Dat schiet niet erg op. Enig idee hoe ik dat kan herstellen?


Re: Geen groepschat meer mogelijk in Skype
« Reactie #1 Gepost op: 2015/12/14, 00:31:43 »
Ik heb wel een workaround voor je: http://web.skype.com Met de webversie kun je prima groepschatten :)

Offline STANLAAT

  • Lid
Re: Geen groepschat meer mogelijk in Skype
« Reactie #2 Gepost op: 2015/12/14, 18:37:42 »
Mijn dank is groot, Vistaus: het werkt! Eindelijk kan ik via Skype weer meedoen aan groepschats. En ik krijg nu ineens ook een veel mooier scherm te zien.

Re: Geen groepschat meer mogelijk in Skype
« Reactie #3 Gepost op: 2015/12/15, 14:54:26 »
Blij te horen dat het zo wel lukt! :)