Tevens willen Linux gebruikers wel doneren maar niet kopen. Adobe heeft het ondervonden en heeft zich terug getrokken van Linux. Waar ze in Windows nog een bepaald percentage haalde, haalde ze van dat percentage niet eens voor de helft.
In verhouding kochten minder Linux gebruikers de software dan Windows gebruikers.
Dus jij baseert dat op 1 bedrijf? Dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk. Dan kan ik ook wel van alles aan gaan halen. Ik had het over het grote geheel. Linux-gebruikers zijn bereid te betalen en te doneren. Daar was een poll over op OMG Ubuntu een jaar geleden en het percentage betalers was hoger dan niet-betalers. Probleem is alleen dat er geen unified plaats is om te betalen. Daarom ook dat op webOS alles wel goed verkocht wordt. Men koopt het omdat men het of goed vind of de ontwikkelaar op die manier wil steunen. Maar op Ubuntu is dat lastig omdat er maar enkele betaalde apps in USC zitten.
Dus niet baseren op 1 bedrijf graag.
Heeft jou videokaart goede ondersteuning voor DirectX11 zoals de mijne heeft?
Daar zie je de verschillen en niet zo'n beetje.
Ja, dat heeft mijn videokaart, net zo goed als de jouwne. Toch zie ik het verschil wel degelijk en dat is dat het in Linux iets beter draait dan in Win.
Gò 1 spel wat toeval ook te verkrijgen is in Linux. Het zijn er al veel die over zijn gekomen.
Allang gedaan. Nexuiz. Ik speel het altijd op Linux, maar heb het ook eerlijk op Windows 7 getest met deze videokaart. Waar ik op Linux met de allerhoogste instellingen (dus nog hoger dan Ultra/Insane) een framerate van 60-100 haal, haalde ik op Win 7 slechts 30-40.
Conclusie: framerate is een stuk hoger in Linux dan in Windows met precies dezelfde instellingen en zelfde gesloten drivers.
Waarom is Steam nog niet naar Linux gekomen?
Leg nou eens uit waarom Steam er nog niet is want ik hoor wel alles over hoe fantastisch het is maar ik heb van jou niog geen 1 verklaring gehoord waarom ze weg blijven.
Nou, volgens mij haal jij hier iets door de war. Omdat ik een paar punten van jou bekritiseer zegt niets over Steam zelf. De reden dat ze wegblijven heb ik al in het begin van dit draadje genoemd en dat is het porteren van de spellen. Zelfs al zou je ze Wine-compatible maken, dan is dat nog steeds teveel tijd en geld met Valves budget.
Leg ook maar eens uit waarom Desura en al die dingen bij jou werken en dat velen anderen er veel problemen mee hebben. Leg ook maar eens uit waarom je bij veel spellen nadien de audio apart moet instellen of niet eens op het netwerk kunt.
Leg ook maar eens uit waar ik dat gezegd heb. Wat ik deed was een lijstje opnoemen van SYSTEMEN die Steam ZOU kunnen gebruiken omdat het UNIFIED te maken.
Kun je alsjeblieft de zin citeren waar ik heb gezegd dat Desura zo geweldig werkt bij mij? Dat is namelijk helemaal niet waar. Ik heb niet zoveel problemen als anderen, maar 100% draait het ook weer niet.
Overigens heb ik inderdaad nooit problemen met audio of netwerk. Geen flauw idee waar dat aan ligt. Maar dat verschilt denk ik per hardware, want ik herinner me dat ik er in het verleden wel eens last van had met andere hardware dan deze.