Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: PAN 0.132 Ubuntu Packages instaleren  (gelezen 943 keer)

PAN 0.132 Ubuntu Packages instaleren
« Gepost op: 2010/09/06, 09:37:31 »
Ik was op zoek naar grabbit voor Ubuntu. Volgens deze site is Pan een goede vervanger. Heb ik gedownload. Maar helaas wat NU? Ik heb hem uitgepakt maar kan hem helaas niet vinden onder toepassingen. Kan iemand mij helpen hoe ik PAN aan het werken krijg BvD. Jo

Offline rja

  • Lid
Re: PAN 0.132 Ubuntu Packages instaleren
« Reactie #1 Gepost op: 2010/09/06, 11:26:47 »
Pan staat in het menu onder Toepassingen, Internet, Pan Newsreader.

Maar je hoeft Pan niet te downloaden, die kun je gewoon via reposito's met software installeren, via Synaptic - Systeem, Beheer - zoeken op Pan.

Ik gebruik Pan eigenlijk nooit, ik gebruik altijd sabnzbd .

Zie :

http://www.usenetshack.com/install-setup-sabnzbd-plus-ubuntu-karmic-koala-jaunty-jackalope/
 

Offline hanns

  • Lid
Re: PAN 0.132 Ubuntu Packages instaleren
« Reactie #2 Gepost op: 2010/09/06, 16:27:54 »
Hoi,

Ik heb grabit draaien onder WINE en werkt perfect.PAN heb ik ook,maar je kunt maar gaan tot 4 trheads.Vind ik wel een beetje weinig.

Gr. Han

Offline jan11000

  • Lid
Re: PAN 0.132 Ubuntu Packages instaleren
« Reactie #3 Gepost op: 2010/09/06, 16:44:54 »
Wat wil je met newsgroepen doen? Alleen nzb downloaden, gebruik dan sabnzbd dit werkt zeer goed, zit ook in ubuntu.

Re: PAN 0.132 Ubuntu Packages instaleren
« Reactie #4 Gepost op: 2010/09/07, 08:21:11 »
Hoi Allemaal die gereageerd hebben op mijn vraag. Ik wordt geweldig geholpen, het lukt nu. Ik wil ook aangeven wat ik fout heb gedaan: namelijk: ik had pan gedownload via Ubuntu software centrum. Dat ging bij mij dus niet lukken. Ik heb het gedaan zoals een forum gast aangaf, via Synaptic Pakketbeheer. Probleem opgelost.

Forum bedankt, Fijne dag Jo :D