Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: onderste panel is beschadigd  (gelezen 1430 keer)

OsiRis

  • Gast
onderste panel is beschadigd
« Gepost op: 2005/12/02, 18:25:21 »
Hallo,

Bij de standaard installatie van Breezy krijg je 2 panels te zien op je desktop.

1 boven en 1 onder.

Met de bovenste heb je toegang tot Applications, Places, System.

Met de onderste zie een icontje waarmee je de bureaublad toont. Een icoontje voor de Trashcan en 4 werkplekken. Tevens kan je daar ook de balken zien van windows die je hebt geminimaliseerd.

Mijn probleem zit dus bij de onderste. Op 1 of ander manier is ie kapot, beschadigd of niet goed ingesteld. Want ik zie geen balken meer als ik windows (browser of andere applicaties) minimaliseer. Ook de Icontje van Bureaublad tonen is weg.

Screenshot verse installatie:



Screenshot na de crash??



(TIP: in firefox, Rechtermuisknop op plaatje en kies " View Image" om het plaatje helemaal te zien)

Wat ik al heb gedaan:

1e keer heb ik ubuntu opnieuw geinstalleerd.
2e keer heb uj GNOME PANEL opnieuw geinstalleerd.

Ik durf het niet GNOME PANEL niet te deinstalleren en opnieuw te installeren, omdat ik vrij nieuw ben met Linux (5 dagen) en vrij weinig tijd heb om alles voor de derde keer te gaan installeren en inrichten.

Offline bwog

  • Lid
onderste panel is beschadigd
« Reactie #1 Gepost op: 2005/12/02, 20:03:30 »
Door met rechts te klikken op het panel kun je de icoontjes weer herstellen met 'add to panel'.

Verdwenen de iconen zonder enige aanleiding?

onderste panel is beschadigd
« Reactie #2 Gepost op: 2005/12/02, 22:45:12 »
Ik had dat na de upgrade naar breezy ook, gewoon dingen weer toevoegen zoals bwog het zegt is genoeg :)

OsiRis

  • Gast
onderste panel is beschadigd
« Reactie #3 Gepost op: 2005/12/03, 03:01:01 »
Geweldig.

Dat het zo simple kon zijn had ik nooit gedacht.... thanks dudes!