Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ubuntu thema's voor windows  (gelezen 2129 keer)

Quatroking

  • Gast
ubuntu thema's voor windows
« Gepost op: 2008/01/21, 20:42:32 »
Ik word best wel geitziek van die ongelofelijk vervelende Aero die op Vista zit (dualboot, m'n games zijn me lief) en vroeg me af, zijn er ergens ubuntu thema's te krijgen? En dan ook nog geluiden, icoontjes, etc. dat ik eigenlijk een soort van Winbuntu systeem krijg - Windows met een Ubuntu jasje.

alvast bedankt!

ubuntu thema's voor windows
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/21, 20:48:26 »
er zijn wel genoeg thema's te vinden voor windows...voor vista heb ik nooit gekeken, maar mijn xp zag er altijd anders uit...

Quatroking

  • Gast
ubuntu thema's voor windows
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/21, 21:01:45 »
weet ik, maar wat ik wil is een ubuntu thema. Human of zoiets, of Crystal wat KDE gebruikt.

ubuntu thema's voor windows
« Reactie #3 Gepost op: 2008/01/21, 21:06:40 »
Toen ik nog windows gebruikte heb ik me helemaal rot gezocht naar een gnome of unix achtig thema voor Windows , al was t maar een kde thema maar nee....... genoeg OSX maar ubuntu was niet te vinden....

vast dat degene die ubuntu gaan gebruiken zelf toch geen Windows meer gebruiken en er zo dus ook geen linux themes voor windows zijn.... :)


edit: denk doe toch even een google en kijk s aan :



hier kan je m downloaden

Voor xp is hij er dus blijkbaar wel :) , zou t er bijna van installeren..... voor vista krijg ik zo niets gevonden en weet zo snel ook niet waar ik nog zou kunnen zoeken , ik heb gelukkig genoeg aan gnome en kde look.org
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline Jan E.

  • Lid
ubuntu thema's voor windows
« Reactie #4 Gepost op: 2008/01/26, 19:30:27 »
Het is een visual style, dat betekend toch dat het met StyleXP wordt geinstalleerd? Is er niet inmiddels zoiets voor Vista? Ik weet dat er inmiddels WindowBlinds versie 6 is, die ook voor Vista bedoeld is.


Dell Vostro 3360
Ubuntu 20.04

Offline Dave

  • Lid
ubuntu thema's voor windows
« Reactie #5 Gepost op: 2008/01/26, 20:10:01 »
voor games is er enkel de optie XP en zijn er genoeg themes.