Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Software Freedom Day 2010 in Den Haag, wie gaat?  (gelezen 11495 keer)

Re: Software Freedom Day 2010 in Den Haag, wie gaat?
« Reactie #25 Gepost op: 2010/09/19, 13:57:16 »
De Software Freedom Day was leuk. :) Een stuk meer bezoekers weer dan vorig jaar begreep ik, dat is voor de organisatie natuurlijk altijd leuk. De locatie was erg goed, vlak naast het station, met prima voorzieningen. Weer veel met mijn oren staan klapperen bij gesprekken, wat een hoop kennis van zaken hebben sommige mensen. Ook veel mensen tegengekomen die vragen hadden over specifieke toepassingen van open source, en van deze bijeenkomst weer met het e.e.a. aan antwoorden naar huis gingen. Leuk om te zien hoe dat werkt. En we hebben weer de nodige mensen blij kunnen maken met Ubuntu cd's. Er was zelfs een enthousiaste meneer die een aantal projecten heeft lopen in Congo, en gaat kijken of er mogelijkheden zijn om Ubuntu in te zetten als kantoor ict oplossing daarbij. Al met al was het volgens mij weer een nuttige en gezellige dag.

Re: Software Freedom Day 2010 in Den Haag, wie gaat?
« Reactie #26 Gepost op: 2010/09/20, 11:42:29 »
De Software Freedom Day was leuk. :) Een stuk meer bezoekers weer dan vorig jaar begreep ik, dat is voor de organisatie natuurlijk altijd leuk. De locatie was erg goed, vlak naast het station, met prima voorzieningen. Weer veel met mijn oren staan klapperen bij gesprekken, wat een hoop kennis van zaken hebben sommige mensen. Ook veel mensen tegengekomen die vragen hadden over specifieke toepassingen van open source, en van deze bijeenkomst weer met het e.e.a. aan antwoorden naar huis gingen. Leuk om te zien hoe dat werkt. En we hebben weer de nodige mensen blij kunnen maken met Ubuntu cd's. Er was zelfs een enthousiaste meneer die een aantal projecten heeft lopen in Congo, en gaat kijken of er mogelijkheden zijn om Ubuntu in te zetten als kantoor ict oplossing daarbij. Al met al was het volgens mij weer een nuttige en gezellige dag.

Ik vond het ook erg leuk. Ik zag je nog zitten maar je was op dat moment in gesprek.

Ik heb mijn talk "Business Innovatie met Open Source!" weer gegeven: http://sfd2010.nl/programma:business_innovatie_met_open_source

Erg leuk om te doen!

Offline rman

  • Lid
Re: Software Freedom Day 2010 in Den Haag, wie gaat?
« Reactie #27 Gepost op: 2010/09/21, 15:56:31 »
Jammer dat ik uiteindelijk toch niet kon komen. Mijn ervaring met Linux /Ubuntu is dat je er enthousiast van terug komt.
Ik ben zeer benieuwd naar dat project in Kongo.
steunpunt: Delft
Happy throngs, where ever you go