Interactief > Ubuntu-NL

Vacatures nieuwe Teamleden

<< < (42/43) > >>

lord4163:
Zou ik nog van nut kunnen zijn in het Web of Forumteam? Dan zou je mij ook nog kunnen toevoegen op de reservelijst.

Vistaus:

--- Citaat van: lord4163 op 2012/05/09, 21:50:25 ---Zou ik nog van nut kunnen zijn in het Web of Forumteam? Dan zou je mij ook nog kunnen toevoegen op de reservelijst.

--- Einde van citaat ---

Webteam heeft voldoende mensen op het moment. Forumteam lijkt mij ook, maar met de nadruk op "lijkt mij"; dat is verder aan hun :)

asphyxia:
Elk team heeft eigen werkzaamheden, een werkpakket en 'gewenste vaardigheden'.  Ik kan me zo indenken, dat per team een redelijke inschatting gemaakt kan worden in hoeverre de beschikbare menskracht toereikend is.
Daarnaast, voor geinteresseerden, onder Gemeenschap>>Teamleden (bovenaan de sitepagina) kunnen de teams en hun leden gevonden worden, voor het polsen (LOL, ik zie nu dat Ubuntu-nl lp bot als forumteamlid staat geregistreerd, deze best niet aanschrijven).

In hoeverre teams een oproep willen doen naar extra 'handjes', lijkt me per team verschillend. De mogelijkheden zijn er in ieder geval.

Thomas de Graaff:

--- Citaat van: lord4163 op 2012/05/09, 21:50:25 ---Zou ik nog van nut kunnen zijn in het Web of Forumteam? Dan zou je mij ook nog kunnen toevoegen op de reservelijst.

--- Einde van citaat ---

Als je ideeën hebt wat er beter kan aan de website horen we het natuurlijk graag. Wie weet wat er uitkomt, misschien hebben we je hulp wel heel hard nodig, maar weten we het nog niet. :)

Maar Vistaus heeft gelijk, voor het onderhoud van de website zoals die nu is, en het uitvoeren van kleine wijzigingen komen we met het huidige team uit.

Wat nuttig kan zijn is je verdiepen in Drupal als je daar nog niet mee bekend bent. Dat is de basis van onze website.

Johan van Dijk:
Wat altijd wel heel welkom is zijn aanvullingen op de wiki. Extra handleidingen, uitleg over hoe dingen werken, enz.
Hiervoor hoef je geen lid te worden van het documentatieteam, je kan meteen aan de slag zodra je een account gemaakt hebt op de wiki.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie