Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: kan geen PB's ontvangen?  (gelezen 2321 keer)

kan geen PB's ontvangen?
« Gepost op: 2011/06/28, 22:19:44 »
om e.o.a. reden kan ik aldoor geen PB's ontvangen, vrij lastig i.v.m. contact met andere leden, b.v.b. bij topics in aangeboden/gevraagd...


ADSL? nee, neem ADHD, dat is pas snel!

DarkEra

  • Gast
Re: kan geen PB's ontvangen?
« Reactie #1 Gepost op: 2011/06/28, 22:43:41 »
Ik zal je een test PB toezenden om voor de zekerheid dit nog eens na te gaan of het werkt of niet.

Verder:

Al eens gekeken naar je instellingen in je profiel of daar alles goed staat? Check dat eventueel eens mocht er iets instellbaar zijn natuurlijk.

Is je PB Inbox misschien vol? Hoef niet dat laatste maar het zou kunnen.

:)


Edit: PB toegezonden, dus de inbox zou niet vol moeten zitten en je zou 'm eigenlijk ontvangen moeten hebben.
« Laatst bewerkt op: 2011/06/28, 22:47:32 door Maik »

Re: kan geen PB's ontvangen?
« Reactie #2 Gepost op: 2011/06/28, 22:55:53 »
ik heb niks...

hij kan ook niet vol zitten, ik heb nog nooit een PB kunnen ontvangen...

de enige opties die ik heb zijn een negeerlijst en de opties om een pop-up te krijgen voor melding van nieuwe berichten en of ik berichten standard in mijn uit-box wil.


ADSL? nee, neem ADHD, dat is pas snel!

DarkEra

  • Gast
Re: kan geen PB's ontvangen?
« Reactie #3 Gepost op: 2011/06/28, 23:02:00 »
Daar kwam ik achter dat er niet meer optie waren. Verwarde het met een ander forum waar wel meer opties zijn.

Ik denk dat een ander lid jouw toegezonden PB's ontvangt op een of andere manier. Lijkt mij het meest logische.....
Ik zou een mail sturen naar de beheerder van het forum met het probleem, dat werkt wat sneller lijkt me.

Het email adres:  forum AT ubuntu-nl DOT org
« Laatst bewerkt op: 2011/06/28, 23:03:52 door Maik »

Re: kan geen PB's ontvangen?
« Reactie #4 Gepost op: 2011/06/29, 09:45:54 »
Hmm, dacht dat het opgelost was. Ik zal er in ieder geval vandaag naar kijken.

Re: kan geen PB's ontvangen?
« Reactie #5 Gepost op: 2011/06/29, 10:13:46 »
Als er zomaar een andere account was met de naam "richard" hadden we het al lang kunnen oplossen, niet? :)
Zeker na de dubbele namen eruit te halen zit er geen tweede "richard" meer in het leden bestand, ge kunt het zelf nakijken door bovenaan naar leden te zoeken.

Waar ze dan wel naartoe gaan en hoe het komt dat ze niet naar Richard gaan, zal ik zoals ik hierboven vermeld heb vandaag uitzoeken.

DarkEra

  • Gast
Re: kan geen PB's ontvangen?
« Reactie #6 Gepost op: 2011/06/29, 12:57:01 »
Ik vind het vreemd dat als ik dus richard in geef bij leden op te zoeken ik een hele rits krijg waaronder ook peter10, denny en relaven bijvoorbeeld.
Dat zullen de weergegeven namen die getoont worden op het forum dus moeten zijn maar........ de Gebruikersnaam zou bij deze mensen dus ook richard zijn? Misschien dat daar ergens de fout in zit? Geen idee of dat zou kunnen natuurlijk... ik denk maar wat mee.


Wel tof dat je er zo vlug mogelijk naar wil kijken voor richard Nunslaughter. :)

Re: kan geen PB's ontvangen?
« Reactie #7 Gepost op: 2011/06/29, 15:07:31 »
Bij de leden zoekfunctie wel de optie om in het e-mailadres te zoeken uitvinken, zodat er alleen in de namen word gezocht. Het zijn ook deze namen waar de forumsoftware naar kijkt als er iets verzonden word. Dat was dus het hele probleem, omdat de inognamen wel degelijk altijd uniek zijn geweest, maar de getoonde namen niet. Dat is nu ook al een hele tijd opgelost, aangezien er maar 1 Richard met de zoekfunctie opduikt.
Ik zal wat verder kijken.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: kan geen PB's ontvangen?
« Reactie #8 Gepost op: 2011/06/29, 15:11:23 »
Ik zal wat verder kijken.
Doet SMF aan logging of kun je dat aanzetten? Of heb je misschien toegang tot een errorlog?
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: kan geen PB's ontvangen?
« Reactie #9 Gepost op: 2011/06/29, 15:15:28 »
Had al gekeken, maar vind niks terug in de errorlog. Heb gekeken rond de tijd dat Maik gisterenavond een PB heeft gestuurd.

Re: kan geen PB's ontvangen?
« Reactie #10 Gepost op: 2011/06/29, 22:18:02 »
en het werkt  :D


ADSL? nee, neem ADHD, dat is pas snel!