Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Ubuntu One problemen  (gelezen 746 keer)

Offline sidonia

  • Lid
[Opgelost] Ubuntu One problemen
« Gepost op: 2010/11/10, 14:10:12 »
Hallo,

Ik heb 3 computers gedeeld via Ubuntu One.

Ik heb de standaard Ubuntu One Map gesynchroniseerd, en daarnaast heb ik de map Documenten gescynchroniseerd.
Ook heb iktomboy notities gesynchroniseerd, En mijn contacten van Evolution.

Bij 2 computers heb ik geen problemen.

Bij de derde computer gaat het synchroniseren van de mappen niet goed.
Tomboy en Contacten gaat goed, maar de mappen UbuntuOne en Documenten zijn op een gegeven moment gestopt, en willen niet meer.

Als ik de map Documenten open, staat linksboven een pijltje en daarnaast Ubuntu One.
Klik ik op de pijl, dan staat er het volgende: Bewerkingen op deze map zijn uitgeschakeld omdat er geen netwerkverbinding is.
Maar ik heb gewoon een goed werkende internet verbinding.

Ik heb de derde computer verwijderd van Ubuntu One,en later weer toegevoegd, maar dat helpt niet.
De naam van de computer is hetzelfde gebleven, dus misschien zit daar het probleem, maar ik weet niet hoe ik de naam van de computer kan wijzigen.

Weet iemand een oplossing.

mvg, Sidonia
« Laatst bewerkt op: 2010/12/15, 15:35:12 door sidonia »

Offline _Walter_

  • Lid
Re: [Opgelost] Ubuntu One problemen
« Reactie #1 Gepost op: 2011/02/19, 20:01:32 »
Er staat opgelost. Hoe dan?

Ik heb veel problemen met Ubuntu One. Ik begon heel enthousiast. Heb dagen moeten wachten totdat alles gesynchroniseerd was. Eindelijk klaar. Wat foto s toevoegen en de boel loopt weer vast.

Het enige wat helpt is het legen van de directory /home/gebruiker/.local/share/Ubuntuone/syncdeamon . Maar dan begint alles weer opnieuw.

* zucht *

Heeft iemand het goed draaiend?

Re: [Opgelost] Ubuntu One problemen
« Reactie #2 Gepost op: 2011/02/19, 21:05:01 »
Ja,ik heb het goed draaiende op 2 computers(1 desktop en 1 netbook beide draaien Ubuntu 10.10)In het verleden wel eens synchronisatieprobleempjes gehad maar nu werkt het prima.Kan niet zeggen waar het aan zou kunnen liggen helaas.
Kubuntu 20.04