Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: aMSN pop up scherm  (gelezen 713 keer)

botje69

  • Gast
aMSN pop up scherm
« Gepost op: 2008/04/06, 08:21:46 »
Ik heb wat verkeerd ingesteld in aMSN. Iedere keer als de ander wat intikt krijg ik een alarm scherm met de door hem getikte tekst. Ik kan dat maar niet wegkrijgen. Erg lastig want dan kan ik niet meer typen. Ik heb het programma al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar Ubuntu onthoud ergens mijn instellingen.  Weet iemand raad. Alvast bedankt.

André

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
aMSN pop up scherm
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/06, 11:05:51 »
Heb je wel gekozen voor *volledig* verwijderen? Zo ja, herhaal dat nog eens en wis daarna ook de verborgen map .amsn in je gebruikersmap (verborgen bestanden eerst zichtbaar maken).

botje69

  • Gast
aMSN pop up scherm
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/06, 11:37:36 »
Hoi pjotr123,

Bij installeren/verwijderen kan ik alleen de knop "wijzigingen doorvoeren" gebruiken, de optie volledig verwijderen heb ik (nog) niet kunnen vinden.
Ik heb aMSN net weer verwijderd en in mijn persoonlijke map ook .amsn verwijderd.
Dat had ik vorige keer niet gedaan (weer wat geleerd).
Mijn contacten zijn momenteel offline, dus ik kan je het resultaat nog niet vertellen, maar ik heb goede hoop door het verwijderen van de map.
Bedankt voor je advies.

Groeten André

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
aMSN pop up scherm
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/06, 13:41:04 »
OK.  :-)

*Volledig* verwijderen kan alleen via Systeem - Beheer - Synaptic pakketbeheer.

botje69

  • Gast
aMSN pop up scherm
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/06, 17:12:26 »
Ik heb het gevonden pjotr123. Met 14 dagen Ubuntu "ervaring" is er nog heel veel te leren.

Bedankt
André