Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] mail doorsturen lukt niet  (gelezen 453 keer)

Offline Lou

  • Lid
[opgelost] mail doorsturen lukt niet
« Gepost op: 2012/07/19, 11:48:21 »
Hallo,
Ik gebruik Thunderbird 14.0 en zit met het volgende probleem:
als ik een mail wil doorsturen en ik gebruik hier voor de knop " doorsturen" , krijg ik alleen mijn eigen mail account in het uitrolmenu. Volgens mij zou ik dan mijn adresboek te zien moeten krijgen. Heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?
« Laatst bewerkt op: 2012/07/31, 14:41:54 door Lou »

Re: mail doorsturen lukt niet
« Reactie #1 Gepost op: 2012/07/19, 13:34:45 »
Heb je wel adressen in je adresboek?

Offline Lou

  • Lid
Re: mail doorsturen lukt niet
« Reactie #2 Gepost op: 2012/07/19, 17:19:57 »
Hoi Cumulus,
de adressen staan in mijn "Persoonlijk adresboek" en in " Verzamelde adressen". Daarin hebben ze in vorige distro's ook gestaan.
Verder, ik weet niet of dit van belang is, ik draai Ubuntu 12.04.
gr. Lou

Offline Lou

  • Lid
Re: mail doorsturen lukt niet
« Reactie #3 Gepost op: 2012/07/29, 14:43:04 »
Inmiddels heb ik gevonden wat er aan de hand is. Als in een bericht door wil sturen, moet ik eerst een, naar mijn mening, overbodige keuze maken met welke account ik dit wil doen. Als een bericht in de inbox van een bepaalde e-mailaccount binnen gekomen is, kan ik het toch vanuit dezelfde account doorsturen als ik het bericht geopend heb? Nu moet ik eerst een extra handeling doen.  :rolleyes:
Ik vraag me af met welke bedoeling zoiets ontwikkeld wordt.
Lou
« Laatst bewerkt op: 2012/07/31, 14:40:11 door Lou »

Re: mail doorsturen lukt niet
« Reactie #4 Gepost op: 2012/07/29, 18:35:32 »
Inmiddels heb ik gevonden wat er aan de hand is. Als in een bericht door wil sturen, moet ik eerst een, naar mijn mening, overbodige keuze maken met welke account ik dit wil doen. Als een bericht in de inbox van een bepaalde e-mailaccount binnen gekomen is, kan ik het toch vanuit dezelfde account doorsturen als ik het bericht geopend heb? Nu moet ik eerst een extra handeling doen.  :rolleyes:
Ik vraag me af met welke bedoeling zoiets ontwikkeld wordt.
Lou
https://bugzilla.mozilla.org/