Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: vorm van de cursor  (gelezen 449 keer)

vorm van de cursor
« Gepost op: 2012/05/20, 11:11:44 »
Ik heb zojuist een upgrade uitgevoerd. Nu heeft de cursor de vorm van een groot vierkant. Hoe maak ik daar weer een pijl van?

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: vorm van de cursor
« Reactie #1 Gepost op: 2012/05/20, 11:15:07 »
Opwaardeerleed..... Waarschijnlijk is de beste oplossing om eens een schone herinstallatie te doen van 12.04. Want nu merk je alleen gedoe met de muispijl, maar dadelijk misschien weer wat anders...

Aanpak:
http://sites.google.com/site/computertip/herinstallatie

Hou, inclusief afwerking, rekening met twee uur werk. Maar dan heb je ook wat.  :)

Re: vorm van de cursor
« Reactie #2 Gepost op: 2012/05/20, 23:08:35 »
Opwaardeerleed..... Waarschijnlijk is de beste oplossing om eens een schone herinstallatie te doen van 12.04. Want nu merk je alleen gedoe met de muispijl, maar dadelijk misschien weer wat anders...

Aanpak:
http://sites.google.com/site/computertip/herinstallatie

Hou, inclusief afwerking, rekening met twee uur werk. Maar dan heb je ook wat.  :)

vraagje aan Pjotr, als ik een nieuwe installatie doe kies ik altijd mijn interne harde schijf en dan hele schijf gebruiken ( of zoiets , ik weet nu niet precies wat de tekst is)
Wat is het voordeel van jouw methode in de link ?

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: vorm van de cursor
« Reactie #3 Gepost op: 2012/05/20, 23:12:21 »
vraagje aan Pjotr, als ik een nieuwe installatie doe kies ik altijd mijn interne harde schijf en dan hele schijf gebruiken ( of zoiets , ik weet nu niet precies wat de tekst is)
Wat is het voordeel van jouw methode in de link ?
Het behoud van eventuele andere besturingssystemen die je niet kwijt wil. Een andere Linux, of een Windowsje of zo....

Re: vorm van de cursor
« Reactie #4 Gepost op: 2012/05/20, 23:52:21 »
vraagje aan Pjotr, als ik een nieuwe installatie doe kies ik altijd mijn interne harde schijf en dan hele schijf gebruiken ( of zoiets , ik weet nu niet precies wat de tekst is)
Wat is het voordeel van jouw methode in de link ?
Het behoud van eventuele andere besturingssystemen die je niet kwijt wil. Een andere Linux, of een Windowsje of zo....

ok , bedankt
ik gebruik alleen Ubuntu dus kan ik het gewoon op mijn manier doen.