Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Belangrijk voor de release parties: informatie over vragen CD's  (gelezen 944 keer)

Er is net een bericht gestuurd naar de 'loco-contacts' mailing lijst met informatie over het aanvragen van CD's voor release parties. De volledige informatie is te vinden op https://wiki.ubuntu.com/LoCoGettingCds, maar voor de zekerheid herhaal ik het hier eventjes kort.

Per erkend LoCo-team wordt het volgende pakket beschikbaar gesteld:
  • Ubuntu: PC: 250
  • Kubuntu: PC: 50
  • Server Edition: PC: 50

We kunnen dus éénmalig deze hoeveelheid CD's bestellen. Ik heb een mailtje teruggestuurd met de vraag of cd CD's 32bit of 64bit zijn.

De CD's moeten besteld worden door het teamcontact -- Dennis? -- maar kunnen bij elk willekeurig lid afgeleverd worden. Ze vragen of de bestelling voor 26 april 2010 geplaats kan worden opdat de CD's dan binnen twee weken na de vrijgave van Ubuntu 10.04 'Lucid Lynx' bezorgd kunnen worden.

EDIT: Het lijkt erop dat de CD's met Ubuntu en Kubuntu 32bit zullen zijn en de servers 64bit.
« Laatst bewerkt op: 2010/04/07, 16:54:24 door Sense Hofstede »
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Re: Belangrijk voor de release parties: informatie over vragen CD's
« Reactie #1 Gepost op: 2010/04/07, 17:10:56 »
Wel jammer dat er geen 64bit desktop versies gaan zijn. :(

Re: Belangrijk voor de release parties: informatie over vragen CD's
« Reactie #2 Gepost op: 2010/04/07, 17:28:04 »
Dennis bestelt deze altijd. Ik had hem een tijdje terug hier voor de zekerheid nog aan herinnerd via de mail.
« Laatst bewerkt op: 2010/04/07, 17:47:41 door Thomas de Graaff »

Re: Belangrijk voor de release parties: informatie over vragen CD's
« Reactie #3 Gepost op: 2010/04/07, 17:34:22 »
Misschien een beetje offtopic, maar mag ik vragen waarom de server edities 64bit zijn?
Het lijkt mij juist interessant om servers op een oude PC te draaien, dat is meestal geen 64-bit... (Tenzij je een groot bedrijf bent natuurlijk, maar hoeveel grote bedrijven komen er op de Release Party?)
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Re: Belangrijk voor de release parties: informatie over vragen CD's
« Reactie #4 Gepost op: 2010/04/07, 18:11:08 »
Ik stuur meteen een bestelling de deur uit.