Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hotmail en Thunderbird willen niet samenwerken (opgelost)  (gelezen 2280 keer)

Offline L.P.

  • Lid
Hotmail en Thunderbird willen niet samenwerken (opgelost)
« Gepost op: 2010/03/06, 09:44:27 »
Na veel gespeur en geprobeer op deze site waag ik er toch een bericht aan, ik heb alles goed staan dat staat hier op het forum te lezen heb alles zo gevolgd als er hier staat
Wat is nu het probleem zodra ik in thunderbird mijn hotmil account aanklik dan blijft rechts onder het balkje steeds heen en weer bewegen maar geen mail wie kan mij helpen hiermee

Server instellingen

Servernaam pop3.live.com
Gebruikersnaam ****@hotmail.com
Verbindingsbeveiliging ssl/tls

uitgaande server

Servernaam smtp.live.com
Poort 587 ook al eens 25 geprobeerd geen resultaat maar zolang ik niks verzend zal dit niks uitmaken
Beveiliging en authenticatie aangevinkt
Verbindingsbeveiliging ssl/tls




« Laatst bewerkt op: 2010/03/06, 13:00:43 door L.P. »

Offline Mikkel

  • Lid
Re: Hotmail en Thunderbird willen niet samenwerken
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/06, 11:51:27 »
Servernaam pop3.live.com
Gebruikersnaam ****@hotmail.com
Verbindingsbeveiliging ssl/tls

Servernaam smtp.live.com
Poort 587 ook al eens 25 geprobeerd geen resultaat maar zolang ik niks verzend zal dit niks uitmaken
Beveiliging en authenticatie aangevinkt
Verbindingsbeveiliging ssl/tls

Ik mis het poortnummer bij de pop3-instellingen. Heb je daar wel 995 staan? En bij verbindingsbeveiliging kiezen voor SSL
Bij de smtp-instellingen kiezen voor poort 25, *****@hotmail.com en verbindingsbeveiliging SSL
Deze instellingen werken in mijn Thunderbird.


Edit:
.........zodra ik in thunderbird mijn hotmil account aanklik dan blijft rechts onder het balkje steeds heen en weer bewegen maar geen mail.......

Krijg je geen foutmelding te zien?
« Laatst bewerkt op: 2010/03/06, 11:54:48 door Mikkel »

Offline L.P.

  • Lid
Re: Hotmail en Thunderbird willen niet samenwerken
« Reactie #2 Gepost op: 2010/03/06, 12:31:28 »
Kreeg zonet de foutmelding dat het ww verkeerd was alleen heb wel het goede ingevuld

Offline Mikkel

  • Lid
Re: Hotmail en Thunderbird willen niet samenwerken
« Reactie #3 Gepost op: 2010/03/06, 12:52:55 »
Die melding heb ik een paar dagen geleden ook een keer gehad, terwijl ik kort daarvoor nog gewoon m'n mail had opgehaald. Poosje daarna nóg eens geprobeerd en toen was er niets aan de hand. ??? Dus zo af en toe ligt het aan 'Hotmail' zelf.
Als je zeker weet dat je alles goed hebt ingevuld, probeer het dan later nog eens. Of verwijder je wachtwoord en vul het nog een keer in waarbij je er om denkt dat bijvoorbeeld de Caps Lock niet aan staat.

Offline L.P.

  • Lid
Re: Hotmail en Thunderbird willen niet samenwerken
« Reactie #4 Gepost op: 2010/03/06, 13:00:29 »
Bedankt dit was bij mij ook het geval denk ik ik zie het nu wel staan bedankt voor de reactie