Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Evolution mailbox in de war!  (gelezen 544 keer)

Offline jjge

  • Lid
Evolution mailbox in de war!
« Gepost op: 2009/11/13, 16:43:35 »
Hallo, ineens is de Evolution-mailbox in de war geraakt. Het meest hinderlijke is dat Outbox steeds met 1 bericht aangegeven staat, maar dat bericht staat niet in het (lege) berichtenvenster, dus ik kan het niet deleten. En ik kan wel rechtsklikken en vervolgens kiezen voor "Wachtrij verwerken", maar dan gebeurt er domweg NIETS.

Er staat ook een folder folders.db in de folderlijst; dat lijkt me een duidelijk geval van corruptie. Die laat zich ook niet verwijderen.

Hoe kom ik hieruit?

NB Ik kan even niet uitvinden welke versie ik draai; ik weet dat het een textfiletje onder /etc is, maar even geen idee, welk.

Co_tje

  • Gast
Re: Evolution mailbox in de war!
« Reactie #1 Gepost op: 2009/11/13, 16:58:50 »
Beste jjge,

een tijdje terug was er het onderwerp: evolution outbox blijft 'hangen' waarin werd geopperd om het vinkje bij verwijderde berichten verbergen in de paragraaf 'beeld' moest weghalen. Je kreeg volgens de inzender dan het bericht weer te zien.

Bij mij werkte het niet en ik ben nog steeds opzoek naar de manier om een bericht dat in de wachtrij staat, terug te halen. Maar probeer bovenstaande eens en laat weten of het jou helpt.

Succes.

 

Offline jjge

  • Lid
Re: Evolution mailbox in de war!
« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/13, 17:07:13 »
Dat heb ik inderdaad ook geprobeerd, en het zal je niet verbazen dat ik dan nog tseeds niets te zien krijg :-(