Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Uitnodiging HCC Verenigingsdag  (gelezen 4391 keer)

Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Gepost op: 2012/08/05, 20:56:07 »
Ubuntu NL is uitgenodigd voor de HCC verenigingsdag 27 oktober in de Brabanthallen te Den Bosch om Ubuntu te promoten. Ton en ik zijn zowieso van de partij, maar met twee extra vrijwilligers is het allemaal even net wat relaxter te doen. :)

Dus, heb je zin om Ubuntu te promoten op de HCC verenigingsdag, meld je dan in deze draad.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #1 Gepost op: 2012/08/06, 00:11:35 »
Als ik thuis ben zal ik even de agenda bekijken!

Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #2 Gepost op: 2012/08/06, 01:07:25 »
Ik moet even afwachten hoe de zaken gaan lopen, maar in principe zou ik wel kunnen.

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #3 Gepost op: 2012/08/13, 09:24:32 »
Den Bosch is mijn woonstad, dus voor mij zijn de Brabanthallen op fiets/loop-afstand. Je mag me noteren als vrijwilliger.

Worden er dan ook T-shirts en zo verkocht?

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #4 Gepost op: 2012/08/13, 09:34:19 »
Ik kan, dus je mag me onder voorbehoud noteren :)

Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #5 Gepost op: 2012/08/13, 10:07:30 »
Mooi, we hebben zo dus een mooi team. :)

Ton, Markba, Timo en Thomas zijn genoteerd.

Er is een nieuwe batch T-shirts besteld voor de verkoop, en we kunnen cd's + flyers uitdelen. Stichting Softwareconsulent laat heel mooie metal shine Ubuntu stickers maken voor op laptops e.d., wellicht dat we ook nog een aantal daarvan aanschaffen voor de verkoop.

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #6 Gepost op: 2012/08/13, 10:46:13 »
Stichting Softwareconsulent laat heel mooie metal shine Ubuntu stickers maken voor op laptops e.d., wellicht dat we ook nog een aantal daarvan aanschaffen voor de verkoop.
Ah, mooi. Naar deze dingen was ik al een tijdje naar op zoek. De laatste keer heb ik ze uit Duitsland gehaald, maar dat was logistiek (betaling, aflevering e.d.) wat problematisch. Als de Softwareconsulent (Alex de Haan) dit gaat doen, wordt het allemaal een stuk simpeler!

Offline ertai

  • Lid
    • programming
    • http://www.ertai.nl
Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #7 Gepost op: 2012/08/13, 17:37:13 »
hmm.. de 27e en 28e is het ook weer T-Dose. Dus ik kan niet.. ik ben daar..
Is je vraag opgelost? Markeer het als [OPGELOST] in de titel van je bericht!

Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #8 Gepost op: 2012/08/13, 22:57:11 »
Oww.. dat had ik niet door dat het dan ook T-Dose is. Nou, zondags ben ik waarschijnlijk ook van de partij dan op T-Dose. :)

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #9 Gepost op: 2012/09/05, 16:08:16 »
Ik denk dat ik dan Zaterdag hier ben en zondag op T-DOSE. Even kijken...

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #10 Gepost op: 2012/09/05, 16:18:13 »
Stichting Softwareconsulent laat heel mooie metal shine Ubuntu stickers maken voor op laptops e.d., wellicht dat we ook nog een aantal daarvan aanschaffen voor de verkoop.
Ah, mooi. Naar deze dingen was ik al een tijdje naar op zoek. De laatste keer heb ik ze uit Duitsland gehaald, maar dat was logistiek (betaling, aflevering e.d.) wat problematisch. Als de Softwareconsulent (Alex de Haan) dit gaat doen, wordt het allemaal een stuk simpeler!
@Thomas. Heb net nog even gekeken op de site van de Softwareconsulent, maar geen stickers te koop. Zijn deze speciaal voor die HCC-dag gemaakt of zo?

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #11 Gepost op: 2012/09/05, 17:01:51 »
Ik ben bij de stichting op bezoek geweest en we hebben hard gewerkt aan de website, maar de content moet nog worden toegevoegd. Ze zijn bedoeld voor de verkoop en ik heb hier 6 liggen, 'mislukte' (scheef gesneden). Je kunt Alex een mailtje sturen om te vragen of je ze kan kopen :)

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #12 Gepost op: 2012/09/05, 17:10:12 »
Je kunt Alex een mailtje sturen om te vragen of je ze kan kopen :)
Doe ik.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #13 Gepost op: 2012/10/15, 16:46:20 »
Gezien T-DOSE in hetzelfde weekeinde valt en ik niet beide dagen kan (lees: Mijn ouders vinden dat niet zo'n goed idee, wat ik ook wel weer kan begrijpen) denk ik dat ik liever naar T-DOSE ga. Mocht het dan lastig worden (te weinig mensen) met deze verenigingsdag dan kan ik er nog wel heen, maar het liefst ga ik dus naar T-DOSE. Wil je het even melden als het niet handig is dat ik niet kom Thomas?

Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #14 Gepost op: 2012/10/15, 18:24:03 »
Is prima hoor. :)

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #15 Gepost op: 2012/10/21, 16:56:09 »
Stichting Softwareconsulent laat heel mooie metal shine Ubuntu stickers maken voor op laptops e.d., wellicht dat we ook nog een aantal daarvan aanschaffen voor de verkoop.
Ah, mooi. Naar deze dingen was ik al een tijdje naar op zoek. De laatste keer heb ik ze uit Duitsland gehaald, maar dat was logistiek (betaling, aflevering e.d.) wat problematisch. Als de Softwareconsulent (Alex de Haan) dit gaat doen, wordt het allemaal een stuk simpeler!
@Thomas. Heb net nog even gekeken op de site van de Softwareconsulent, maar geen stickers te koop. Zijn deze speciaal voor die HCC-dag gemaakt of zo?

Op de verenigings dag zullen ze er weer zijn. De stichting heeft een vel en zal ze daar los verkopen.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #16 Gepost op: 2012/10/27, 18:13:45 »
Was erg leuk. O.a. tijd gekletst met Thomas en Ton, die daar de hele dag hebben gezeten (petje af!).

Re: Uitnodiging HCC Verenigingsdag
« Reactie #17 Gepost op: 2012/10/28, 16:58:21 »
De HCC verenigingsdag was idd. erg geslaagd. Idd. erg leuk gekletst met Pjotr. :) En twee volle lezingenzalen introductie Ubuntu, en de hele dag door erg veel mensen die geïnteresseerd waren in Ubuntu. Zo'n 100 cd's uitgedeeld.