Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: New: Mijn Gnome tweaks.Leo Cardinaels  (gelezen 2069 keer)

Offline Tom

  • Lid
New: Mijn Gnome tweaks.Leo Cardinaels
« Gepost op: 2012/05/12, 01:04:36 »
Misschien  heeft iemand hier interesse aan (Gnome tweaken door Leo Cardinaels).
http://lcardinaals.wordpress.com/2012/05/11/mijn-gnome-tweaks/?utm_source=feedburner
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: New: Mijn Gnome tweaks.Leo Cardinaels
« Reactie #1 Gepost op: 2012/05/12, 10:31:29 »
Daar krijg ik toch een beetje het gevoel bij van een kerstboom met zoveel mogelijk ballen, slingers en lampjes.  :o

Offline vanadium

  • Lid
Re: New: Mijn Gnome tweaks.Leo Cardinaels
« Reactie #2 Gepost op: 2012/05/12, 10:35:32 »
Onze Leo maakt zowat een nieuwe distributie. Dit kan, natuurlijk, als je echt geen distributie meer vindt die, mits wat kleine aanpassingen, aan je smaak voldoet.

Re: New: Mijn Gnome tweaks.Leo Cardinaels
« Reactie #3 Gepost op: 2012/05/12, 10:43:16 »
Daar krijg ik toch een beetje het gevoel bij van een kerstboom met zoveel mogelijk ballen, slingers en lampjes.  :o

Inderdaad. Dat maakt Shell alleen maar rommeliger dan het al is IMHO.

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: New: Mijn Gnome tweaks.Leo Cardinaels
« Reactie #4 Gepost op: 2012/05/12, 12:40:37 »
Eenieder kan doen met tips wat hij/zij wil.

Tip mijnerzijds: als deze genoemde extra's interessant worden gevonden, zou je wellicht eens KDE kunnen bekijken. Daar zitten de meeste van dit soort snufjes al standaard in -en die hoef je nog niet eens allemaal te gebruiken.
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]