Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Re: Misschien interessant: XPlanetFX  (gelezen 7470 keer)

Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Gepost op: 2011/01/12, 22:02:02 »
Misschien even dit topic splitsen ??

Hier vind je een directe download voor die XPlanetFX.
http://mirror.mein-neues-blog.de/files/xplanetFX/xplanetFX-2.0.16_all.deb

Ik heb er net een wallpaper mee gemaakt:


« Laatst bewerkt op: 2011/01/12, 23:33:26 door Prosper »
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline asphyxia

  • Forumteam
Real time earth wallpaper
« Reactie #1 Gepost op: 2011/01/12, 22:44:11 »
« Laatst bewerkt op: 2011/01/12, 22:45:59 door asphyxia »
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #2 Gepost op: 2011/01/13, 19:00:59 »
Hij doet t hier ook al! Mooi hoor.
Maar hoe zit dat met het automatisch opstarten? Doet ie dat niet?
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Re: Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #3 Gepost op: 2011/01/13, 20:35:20 »
Heb dat niet getest. Volgens de handleidingen kun je automatisch je achtergrond laten bijwerken om de zoveel minuten...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #4 Gepost op: 2011/01/13, 21:13:46 »
Heb 'm nu op automatisch gezet. Weet nog niet wat dat gaat geven voor systeembelasting...


Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #5 Gepost op: 2011/01/14, 10:48:20 »
Als ik op search for themes online klik,gebeurd er niks! :'( Hij gaat ook om de haverklap op sleeping!Wat een lui proggie! =D

Maar ik vind wel dat ze ook de zon hadden moeten laten draaien.Nou zie je de aarde zon verlicht,terwijl die aan de de andere kant van de aarde staat...Tenminste,ik neem aan dat die rechtsonder is.
« Laatst bewerkt op: 2011/01/14, 11:05:22 door Lowlands »
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #6 Gepost op: 2011/01/14, 11:42:24 »
Tja,ik heb al wat zitten te schuiven,maar helpt niks...

Laat maar!Heb ze al allemaal binnen!Je moet even beseffen dat die stukken tekst in Tools eigenlijk knoppen zijn... =D
« Laatst bewerkt op: 2011/01/14, 12:14:28 door Lowlands »
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #7 Gepost op: 2011/01/14, 16:05:48 »
Heb dat niet getest. Volgens de handleidingen kun je automatisch je achtergrond laten bijwerken om de zoveel minuten...

Tja, dat doet ie dus niet. Het blijft hier ook nog steeds donker ;)
Hij heeft mijn instellingen ook niet opgeslagen. Ergens denk ik dat ik nog wat verder moet klooien.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #8 Gepost op: 2011/01/14, 16:24:41 »
Ja,dat kreeg ik ook,toen ik een foutje had gemaakt met de tijd van de dag.Had hem op 0 uur gezet,toen verbeterd naar 12 uur,en kon op verversen drukken en opslaan drukken wat ik wou,maar bleef donker.Toen maar een andere achtergrond gekozen.
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #9 Gepost op: 2011/01/15, 01:33:01 »
Nee,hij deed helemaal niks meer.Misschien als ik weer opnieuw Ubuntu opstart...Helpt ook vaak bij Ubuntu,net als bij Windows...
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #10 Gepost op: 2011/01/15, 16:12:05 »
Ja,bij mij werkte hij ook eerst goed.Tot ik op image maken klikte,stond bij dat hij dan zou stoppen.Maar er op nieuw op klikken zorgde niet voor opnieuw draaien.Ook als je op verversen klikt gaat hij een eindje vooruit,maar nooit tot op de tijd van de dag!
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #11 Gepost op: 2011/01/15, 17:34:21 »
Tijd goed zetten moet toch automatisch gaan.Die tijd die je kan instellen is voor de image...Werkt ook niet,had ik al gedaan.
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #12 Gepost op: 2011/01/15, 17:43:24 »
Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik 'm op automatisch krijg èn tegelijkertijd het stuk aarde dat ik wil zien. Had 'm op een bepaald moment op automatisch verversen, maar niet met het juiste stuk aarde. Heb geprobeerd dat aan te passen, maar dan wilde hij niet meer verversen.
Misschien moet ik nog eens een keer alles van in het begin opnieuw doorlezen. .. Wanneer ik nog eens tijd heb.
Vind het voor de moment al prachtig genoeg dat ik zelf achtergronden kan fabriceren.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #13 Gepost op: 2011/01/15, 17:50:38 »
Als je echt niet genoeg krijgt van al dat lekker snoepgoed; je kan zelfs een eigen screensaver bouwen !!

Zelf gedaan met foto's die ik her en der heb bijeengespaard. De laatste stap van die handleiding is wat rommelen tot het werkt, maar the bottom line is het werkt !!

Er is ook een link om je eigen dynamische (dat is dan on toppic) achtergrond te maken. De tijdsintervallen moet je wel een beetje experimenteren.

Voor de die-hards !!

http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1534840

Maar deze planetfx is echt WAUW !!!! Met Ubuntu heb je de wereld te pakken XD
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #14 Gepost op: 2011/01/15, 18:57:29 »
Met dien uitleg zie ik mij nog wel een changing backround creëren met meerdere still images van xPlanetFX, bijvoorbeeld voor iedere maand en een beetje gecentreerd op de poolkap. Of nog voor elk uur van de dag...gecentreerd op één of andere stad...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #15 Gepost op: 2011/01/15, 22:31:02 »
Kan je daar zelf foto's aan toevoegen ? Ik kan het precies niet vinden. Heb in de tools niets gevonden.
« Laatst bewerkt op: 2011/01/15, 22:33:42 door Joris Donders »
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #16 Gepost op: 2011/01/15, 22:55:55 »
Lijkt nu te lukken, Femke. Ik moest de autostart "enablen" en op "uitvoeren" klikken.
Joris, het projectjemet de diashow zal voor later zijn. Ben te druk bezig...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #17 Gepost op: 2011/01/16, 00:34:17 »
Het begint bij mij op een virus te lijken!Ik stel hem in dat hij niet meteen mee opstart,en hij doet het toch!Hij staat niet eens in de werkbladachtergrond venster.(stond ie eerst wel in!)
En ik heb toch maar weer de coordinaten aktief gemaakt,misschien helpt het.




Nou niet dus!Hier zou Europa te zien moeten zijn,en ik heb toch echt de coordinaten van Almere aan staan..
« Laatst bewerkt op: 2011/01/16, 00:51:31 door Lowlands »
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #18 Gepost op: 2011/01/16, 08:01:18 »
Heb het hier nu mooi draaiende hoor.
Begin eens helemaal opnieuw, met behulp van de handleiding uit de link van Femke (http://mirror.mein-neues-blog.de/xplanetFX/#install)

Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #19 Gepost op: 2011/01/16, 12:42:52 »
Ik heb hem gedeinstalleerd en de nieuwste versie er op,en die is veel beter!Mooie heldere aarde! =D
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #20 Gepost op: 2011/01/16, 13:29:39 »
Nog niet helemaal,Amsterdam pakt hij nog niet.Al twee keer updates geweest.Maar heb nog op even opslaan geklikt in de tools venster.Misschien was dat ook daar voor nodig,al lijkt het alleen voor de opstart instellingen....
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #21 Gepost op: 2011/01/16, 18:13:33 »
Hij werkt nu prima!Zal er dus verder niks meer aan wijzigen...
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Offline Suns

  • Lid
Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #22 Gepost op: 2011/01/19, 20:57:55 »
ik heb net ook XPlanetFX geinstalleerd en het ziet er leuk uit met al die thema's .
Geheugen 15,6 GiB ntel® Core™ i7-3770 CPU @ 3.40GH

Linux Counter - user #51039

Re: Misschien interessant: XPlanetFX
« Reactie #23 Gepost op: 2011/01/19, 21:09:15 »
Ook geïnstalleerd, geniaal progje
is echt leuk om te gaan slapen en nog net te zien dat de avond net aan het vallen is in New York XD
Desktop -> Ubuntu 12.04/Windows8
Samsung N220 Netbook-> Lubuntu