Oke, ik kan me nu redelijk een weg vinden in PyQT4, en php voor webbased dingen. Dus stel ik zou me bij jou aanmelden (wat ik niet zou doen omdat ik daarvoor nog niet ver genoeg ben overigens), en jullie maken je programma in C++. Dan kan ik niet mee helpen, en moet ik weer weg. Dat is toch niet handig? Je sluit je toch pas aan bij een groep als je zeker weet dat je er aan gaat werken?
alsmede om te voorkomen dat op een bepaald moment er niet meer wordt gewerkt aan de ontwikkeling van een programma.
Als je een wat grotere groep hebt van 7/8 man bijvoorbeeld is er altijd wel iemand die ermee bezig is. Zo hoeft niet iedereen constant eraan te werken. Het is en blijf immers vrijwilligerswerk.
En kan je dan op z'n minst niet vertellen welke taal? Een game? Een gui voor het instellingen te wijzigen? Een driver voor bepaalde hardware?
En waarom geen discussies? Juist door zo geheimzinnig te doen, heb je nog een veel grotere discussie uitgelokt, en heb je met dit draadje nog geen ( misschien 1 ) developer die wil meewerken.
En dat "Release Early, Release Often" vind ik zo ontzettend goed. Want denk eens na, een groepje developers kunnen niet zoveel goede ideeen bedenken als een hele community. En uiteindelijk bepaal je zelf toch wat er wel en niet in gaat komen? Dat vind ik overigens ook zo mooi van bijvoorbeeld launchpad. Elke verbetering die ik commit aan mijn project kan iedereen zien, de verbeteringen kan iedereen zien, iedereen kan op elk moment opmerkingen geven over bepaalde dingen die ik eventueel beter kan doen, etc. En door deze werkwijze heeft profoX me zeer veel geholpen ermee, want alleen was het lang niet zo mooi geweest.