Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Streaming in Exaile mediaplayer  (gelezen 433 keer)

Streaming in Exaile mediaplayer
« Gepost op: 2011/01/25, 16:00:28 »
Hallo
Gebruik al jaren Exailespeler als favoriete mediaplayer.
Ook vanwege de rode recordknop, omdat ik veel met muziek doe die goed in mijn gehoor klinkt.
Nu gebruik ik versie Ubuntu 10.10.
Waar het om gaat is dat ik via tabblad 'Radio' een zee van stations kan bereiken via streams.
Het probleem nu is dat als ik deze dagen op bijv. 70 (d.i. jaren zeventigmuziek) er geen streams meer worden geladen. Dit geldt voor alle keuzes. Zodat je een zee van keus heb om je favoriete station te luisteren. De streamserver vermeldt dat er geen kontakt is. Terwijl het voorheen altijd goed gewerkt heeft.
In vorige versie van Ubuntu was Amarok mijn favoriet. Ook vanwege al die radio streamkeuzes. Maar in de laatste versie van Amarok is dit niet meer te vinden. Vandaar mijn Exailekeuze.
In Ubuntu doe ik veel met muziek. Kan ook goed met de geluidsrecorder opnemen maar zou zo graag alle radiostreams die in Exaile vermeldt staan weer normaal mijn keuzes kunnen maken. Wel heb ik een afspeellijst in Exaile kunnen vastleggen van favoriete stations, als ik daarop klik is er niets aan de hand.
Weet iemand waar dit aan ligt, meestal gebruik ik 'zoeken' als probleemoplosser en gaat dit me goed af maar nu even niet.
Bedankt alvast voor antwoord.
Groet van Bert