Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kan je een programma voor FRP bypass tool laten werken in Ubuntu  (gelezen 413 keer)

Hallo,


Een buurman was de inloggegevens van zijn Google account vergeten op zijn smartphone. Na allerlei verkeerde gegevens uit te proberen in de telefoonwinkel, was die gsm geblokkeerd. Ze zeiden daar dat er niks meer aan te doen was, toestel niet meer bruikbaar en hij een andere moest kopen.

Nu ben ik wat aan het uitproberen en opzoeken geweest daarover. Blijkbaar is er een extra beveiliging van Samsung uit vanaf versie 5 van Android. Daarmee blijft de gsm achter een Google account vragen die ooit gekoppeld is aan die gsm (waar die gsm mee gewerkt heeft). Zelfs een hard reset van de gsm helpt dan niet. Dan moet je die extra beveiliging omzeilen. Ik ben verschillende websites met uitleg en programma 's tegengekomen om dat te doen.

Probleem: dat is allemaal voor zover ik gezien heb, voor Windows. Hier kan je er meer over lezen en zien welke programma 's ze voorstellen, zo zijn er nog websites te vinden over dat probleem:

https://www.fonefaq.com/nl/frp-bypass-tool-apk.html

Weet iemand of ik zo 'n programma kan laten werken in Ubuntu 20.04? Of moet ik een programma gebruiken om zo 'n bestand om te zetten zodat het in Ubuntu te gebruiken is? Of weet iemand een programma of een manier om dat FRP ding te omzeilen met Ubuntu?

Ik ben benieuwd of iemand hier mee kan helpen. Ik dank jullie alvast heel vriendelijk voor de hulp.

Groetjes, Els

Offline DeBaas

  • Lid
Re: Kan je een programma voor FRP bypass tool laten werken in Ubuntu
« Reactie #1 Gepost op: 2020/10/25, 21:29:27 »
Officiele reparatieshops beschikken over programmeertools die het telefoon/tablet operating systeem opnieuw, en tevens de laatste versie, in je telefoon zetten. Deze staat dan weer in volledige, als nieuw, fabrieksmodus.
En ja, daar betaal je voor 30-35€.
Dan heb ik het niet over de reparatieshops van de grote winkel/webshop ketens.
« Laatst bewerkt op: 2020/10/25, 21:33:13 door DeBaas »
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL