Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: mappen weg in Thunderbird  (gelezen 1945 keer)

Offline Albert44

  • Lid
mappen weg in Thunderbird
« Gepost op: 2011/05/12, 10:40:43 »
Beste mensen,
Ik ben kort geleden begonnen met Ubuntu (eerst Windows) en het bevalt over het algemeen goed. Alleen vond ik Evolution vrij traag en besloot Thunderbird te installeren. Dat ging aanvankelijk goed; ik heb er een paar dagen mee gewerkt en ik heb onder het postvak IN nieuwe persoonlijke mappen gemaakt, waar ik berichten in heb gestopt. Maar gisteren zat ik wat in het Adresboek te werken en sloot alles af. Toen ik later Thunderbird opstartte was de kolom met mappen weg. Het beeld is volgens mij als bij Beeld - Vormgeving - Breed beeld. Maar als ik kies voor Beeld - Vormgeving - Klassiek beeld dan veranderd er niets. Als ik kies voor Beeld - Vormgeving - Verticaal beeld dan krijg ik de inhoud van de berichten rechts in een kolom, maar mijn mappen heb ik nog niet terug.
Heeft iemand een idee hoe ik de kolom (of tabblad?) met mappen terug krijg? Volledigheidshalve, ook de mappen prullenbak, verzonden items e.d. zijn weg.

Offline vanadium

  • Lid
Re: mappen weg in Thunderbird
« Reactie #1 Gepost op: 2011/05/12, 11:47:46 »
Ga eens met de muis helemaal links op de grijze balk staan tot de muiscursor een dubbele pijl wordt. Sleep dan naar rechts.

Offline Albert44

  • Lid
Re: mappen weg in Thunderbird
« Reactie #2 Gepost op: 2011/05/12, 12:03:11 »
Zo eenvoudig is het inderdaad...
Dank je wel!