Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Zou het een bug kunnen zijn?  (gelezen 741 keer)

Zou het een bug kunnen zijn?
« Gepost op: 2010/06/06, 15:49:14 »
Ik heb net toen ik iets wou doen, ik dacht laat ik proberen wat er gebeurt als ik net als bij zon MacBook twee vingers gebruikt vervolgens deed alles heel raar. ik wou bewegen maar mijn muis deed heel raar heb ik nog nooit meegemaakt.
APPLE iMAC 27.

CPU. Intel Core i7 Quad-Core 2.93GHz
RAM. Kingston 1333MHz 2X 2GB
SSD. 256GB Toshiba Solide State Disk
GPU. AMD Radeon HD 5850 Mobility

Re: Zou het een bug kunnen zijn?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/06/06, 15:50:57 »
Ubuntu draait op dat MacBook? Wat versta je onder "raar"?

Re: Zou het een bug kunnen zijn?
« Reactie #2 Gepost op: 2010/06/06, 16:00:41 »
Ubuntu draait op dat MacBook? Wat versta je onder "raar"?
Nee hij draait gewoon op mn vostro maar ik ziag iemand ooit  met zon MacBook Pro en ik dacht dat kan ik ook in ubuntu, nou ik deed dat maar toen deed m.n. muis alles behalve wat ie moest doen.
APPLE iMAC 27.

CPU. Intel Core i7 Quad-Core 2.93GHz
RAM. Kingston 1333MHz 2X 2GB
SSD. 256GB Toshiba Solide State Disk
GPU. AMD Radeon HD 5850 Mobility

Re: Zou het een bug kunnen zijn?
« Reactie #3 Gepost op: 2010/06/06, 16:04:09 »
De MacBook heeft waarschijnlijk een touchpad dat multitouch ondersteunt. Aan de hand van de beweging die je met je vingers maakt, of de hoeveelheid vingers die je gebruikt, zal de computer dan een actie ondernemen. Met twee vingers zul je dan bijvoorbeeld kunnen zoomen.

Jouw Vostro heeft naar alle waarschijnlijkheid geen multitouchpad. Derhalve zal de muisaanwijzer alle kanten opspringen wanneer je met twee vingers over het touchpadoppervlak glijdt. Dit is niet meer dan logisch, gezien de cursor op twee plaatsen tegelijk probeert te zijn en dit is onmogelijk.


Re: Zou het een bug kunnen zijn?
« Reactie #4 Gepost op: 2010/06/06, 16:36:34 »
De MacBook heeft waarschijnlijk een touchpad dat multitouch ondersteunt. Aan de hand van de beweging die je met je vingers maakt, of de hoeveelheid vingers die je gebruikt, zal de computer dan een actie ondernemen. Met twee vingers zul je dan bijvoorbeeld kunnen zoomen.

Jouw Vostro heeft naar alle waarschijnlijkheid geen multitouchpad. Derhalve zal de muisaanwijzer alle kanten opspringen wanneer je met twee vingers over het touchpadoppervlak glijdt. Dit is niet meer dan logisch, gezien de cursor op twee plaatsen tegelijk probeert te zijn en dit is onmogelijk.


En kan ik zon touchpad vervangen voor een Multi-touch Pad?
APPLE iMAC 27.

CPU. Intel Core i7 Quad-Core 2.93GHz
RAM. Kingston 1333MHz 2X 2GB
SSD. 256GB Toshiba Solide State Disk
GPU. AMD Radeon HD 5850 Mobility

Re: Zou het een bug kunnen zijn?
« Reactie #5 Gepost op: 2010/06/06, 17:01:58 »
Nee.