Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Berichten van Evolution in webmail importeren  (gelezen 474 keer)

Offline Thijsg

  • Lid
[Opgelost] Berichten van Evolution in webmail importeren
« Gepost op: 2010/06/13, 15:40:28 »
Hallo allemaal,

Net heb ik Evolution even ingesteld. Dan staat er onder mijn naam een kopje "Inbox". Ik ben er zojuist achtergekomen dat je dat beter niet kan verwijderen. >:( Nu is de inbox in mijn webmail helemaal leeg. Dat komt dus door mijn dommigheid in Evolution... In het mapje Alle berichten (in Evolution) staan mijn berichten nog wel. Hoe zou ik die weer naar mijn webmail kunnen krijgen? Of moet ik juist helemaal overschakelen op Evolution?

Edit: Ergens diep in de krochten van mijn webmail bleken alle ingekomen stukken een of ander label te hebben. Een verplaatsing later was alles opgelost. Gelukkig maar...
« Laatst bewerkt op: 2010/06/13, 16:12:10 door Thijsg »

Offline Kars

  • Lid
Re: [Opgelost] Berichten van Evolution in webmail importeren
« Reactie #1 Gepost op: 2010/06/13, 16:48:12 »
Je kan ook bij evolution de optie "mails op server laten" aanvinken, dat heb ik althans gedaan aangezien ik op meerdere pc's werk en het dan wel zo handig is als ik op die pc's allemaal op me mail kan. Misschien ook wat voor jou? Dan blijven je mails wel gewoon in je webmail.

Offline Thijsg

  • Lid
Re: [Opgelost] Berichten van Evolution in webmail importeren
« Reactie #2 Gepost op: 2010/06/13, 17:01:52 »
Bedankt voor de tip. Ik heb per ongeluk mijn hele inbox verwijderd. Tegen domheid is geen enkele optie bestand.